(Zdroj: YouTube)
BRATISLAVA – Slovu „okurka“ je v ostatných dňoch na internete vytvorený nebývalý priestor! Môže za to nie veľmi vydarené náborové video fastfoodu McDonald´s, ktoré sa stalo terčom výsmechu tak v Česku ako aj u nás. McDonald´s však zareagoval po svojom!
V reštaurácii na Václavskom námestí v Prahe si z posmeškov ťažkú hlavu nerobia. Enormný záujem na internete dokonca využili vo svoj prospech a spustili akciu „Nezapomeňte na okurku“.
Ak totiž v nedeľu medzi piatou a šiestou poobede navštívite túto prevádzku a pri pokladni použijete vetu „Zapomněl jsem na okurku“, čakajú na vás dva cheeseburgery a stredná kola za takzvanú Jirkovu cenu 60 českých korún.
McDonald's zareagoval na posmešky spustením špeciálnej akcie. (Zdroj: Facebook)
Náborové video „Prvé dni v McDonald´s“ malo prilákať nových zamestnancov a zatraktívniť prácu pre fastfood. To však pôsobí skôr ako nepodarený béčkový film, niektorí ho dokonca prirovnávajú k pornu, z ktorého ale vystrihli háklivé scény. Ďalší tvrdia, že video a zosmiešňujúce reakcie boli starostlivo naplánovanou akciou samotného fastfoodu.
Nech už je to akokoľvek, ľudia na sociálnych sieťach sa zabávajú tak videom ako aj pokračovaním v podobe zábavných koláží. Presvedčte sa sami.
Video, ktoré už niekoľko dní baví Čechov aj Slovákov
Prvé dni v McDonalds
Internetom sa šíria obrázky zosmiešňujúce pôvodné video.
(Zdroj: Facebook)
(Zdroj: Facebook)
(Zdroj: Facebook)
(Zdroj: Facebook)
(Zdroj: Facebook)