LOS ANGELES – V grafických úpravách nepozná mieru! To, že každá Madonnina (53) fotografia prechádza výraznou retušou, je všeobecne známy fakt. Záber, ktorý tvorí jej najnovšiu reklamnú kampaň, však prekračuje všetky medze zdravého úsudku. Kráľovná popu na ňom pripomína sviežu dvadsiatku!
Prepískla to! Niet najmenších pochýb, že hudobná ikona vďaka kozmetickým zákrokom starne slimačím tempom a na svoj vek má obdivuhodnú formu. Na čiernobielom zábere k vlastnému parfumu však pôsobí dojmom, akoby chcela oklamať nielen fanúšikov, ale aj samotnú prírodu. Vďaka rukám šikovných grafikov omladla o takmer tri desiatky rokov!
Jemné kontúry tváre, línie poprsia a diamantový náhrdelník s krížom na krku. Pridajte vyhladenú pleť, do očí bijúci rúž a dostanete hviezdu svetového formátu. Bohužiaľ, Madonna už opäť nevyzerá ako zrelá päťdesiatnička, ale mladá kráska v najlepších rokoch. Veď s takýmto imidžom by pokojne mohla konkurovať svojej len 15-ročnej dcére Lourdes!
Spomínaná vôňa je prvým produktom speváčkinej lifestyleovej značky Truth or Dare by Madonna. Ako sama priznala, s podobnou myšlienkou sa pohrávala už veľmi dlho, to správne načasovanie však údajne prišlo až teraz: „Za posledných niekoľko rokov som sa približovala nespočetne veľakrát k vytvoreniu vlastnej značky.“ Či sa tento podnikateľský zámer známej hudobníčky premení na úspech, ukáže až čas. Vyberať však zrejme bude z čoho. Cieľovou skupinou sú totiž aktívni ľudia od 27 do 50 rokov.
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%