Na tele zaujme mužov a ženy niečo iné (Zdroj: eyetrackshop)
LONDÝN/BRATISLAVA - Staré marketingové príslovie, že "sex predáva", platí na celom svete. Nový výskum však ukázal, že muži a ženy sa zameriavajú na jej odlišné časti.
Pomocou dvoch reklám s atraktívnymi modelkami vedci zisťovali, aké je poradie záujmu. Podľa výsledkov štúdie, ktorej sa zúčastnilo 50 mužov a 50 žien, sa páni najskôr sústredili na tvár a až potom skĺzli k postave. U dám to bolo presne naopak. Obe pohlavia ale uprednostnili nohy a telo pred informáciami o výrobku a značke.
Zelená farba predstavuje oblasti najmenšieho záujmu, červená najväčšieho (Zdroj: eyetrackshop)
Ženy si ako prvé všimli modelkine telo, muži tvár (Zdroj: eyetrackshop)
Muži strávili pohľadom na tvár o 40% viac času ako ženy (Zdroj: eyetrackshop)
V prípade reklamy na tenisky s nahou modelkou muži výrobok odignorovali (Zdroj: eyetrackshop)