BRATISLAVA – Ideálny začiatok dovolenky! Cestujúci do španielskej Malagy museli v sobotu večer na bratislavskom letisku M. R. Štefánika čakať na odlet 7 hodín! Dôvod? Údajne chýbajúca posádka lietadla. Podľa pracovníčky letiska so spoločnosťou Travel Service už podobné problémy mali.
Namiesto pohodového začiatku dovolenky nekonečné čakanie. Dovolenkári, ktorí sa chystali do letovísk v okolí Malagy na juhu Španielska, zažili nepríjemný šok. Pôvodne mali do svojej destinácie odcestovať o siedmej večer, no asi 30 minút pred odletom ich oboznámili s dvojhodinovým oneskorením z prevádzkových dôvodov. Po ďalších dvoch hodinách čakania im pracovníci letiska ponúkli fľašu minerálky, bagetu a napolitánku, čo sa zopakovalo aj o jednej v noci, keď si po šiestich hodinách začali cestujúci privykať na ich nové a nechcené pôsobisko.
Zároveň sa dozvedeli aj šokujúcu neoficiálnu príčinu meškania ich letu. „Prepravca na váš let nezabezpečil posádku,“ informovala cestujúcich pracovníčka pri odletovom termináli. Dodala, že podobný problém s leteckou spoločnosťou Travel Service tento rok už mali. S ich pracovníkmi sa Topkám telefonicky nepodarilo skontaktovať. Následne sa opakovali informačné hlásenia, ktoré odlet odsúvali na neurčito a nervozita v odletovej hale sa stupňovala. „Nikto nám nevie nič povedať, musíme tu mrznúť. Aspoň mohli na noc zvýšiť teplotu klimatizácie,“ posťažoval sa Topkám podnikateľ Tomáš z Bratislavy, ktorého priateľka pospávala vedľa neho.
Oveľa horšie na tom boli rodiny s malými deťmi, ktoré sa museli vyrovnávať s neustálym plačom svojich ratolestí. „Úžasná organizácia, takto sme si začiatok dovolenky naozaj nepredstavovali,“ prezradila nám rezignovane mamička 1,5-ročného syna a trojročnej dcéry zo Šamorína. Po siedmich hodinách čakania napokon znechutení a unavení cestujúci nastúpili do lietadla. „Môžeme si rovno pozrieť východ slnka a dať ranné kúpanie,“ ozvalo sa z davu.