Streda25. december 2024, dnes je 1. sviatok vianočný,

Nezvestní v nedeľu večer nenašli konkurenta

Nezvestní Zobraziť galériu (4)
Nezvestní

Týždenný 24 hodinový trhový podiel televízie JOJ minulý týždeň (6.2.-12.2.06) dosiahol hodnotu 16,3%. V týždennom priemere hlavného vysielacieho času (19:00-22:00) JOJka získala 17,5%. Týždenné hodnoty sledovanosti všetkých plnoformátových televízií negatívne ovplyvnili v závere týždňa priame prenosy zo Zimné olympyjské hry v Turíne vysielané verejnoprávnou televíziou.

Hviezdou záveru týždňa bola prvá časť cenami ovenčeného amerického seriálu Nezvestní. Tú si v nedeľu večer nenechalo ujsť až 724 tisíc divákov televízie JOJ (sledovanosť 15,8%; podiel 30,5%). Nezvestní tak sledovanosťou i trhovým podielom prevýšili aj JOJkou tento rok ešte neprekonanú konkurenciu (Hodina pravdy /TVM/ – sledovanosť 15,4%; podiel 15,4; podiel 29,7%; Múmia sa vracia /STV1/ - 13,3%; 29%).

Naďalej sa darí Inkognitu, ktoré si udržuje stabilnú priazeň takmer pol milióna Slovákov starších ako 12 rokov, sériám amerických kriminálok CSI a Novinám, ktoré už v vyše roka v čase medzi 19:30-20:00 nenachádzajú premožiteľa. Do TOP 30 TV JOJ za minulý týždeň si našli cestu aj Črepiny okolo sveta za 80 dní (sledovanosť 5,9%; podie 21,9%) a 443 tisíc divákov zaujal aj pondelkový Výber VyVolených (sledovanosť 9,7%; podiel 22,9%).

Medziročne stúpol, v porovnaní so šiestym týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v meraných kľúčových parametroch o 4,1 (celý deň) respektíve 4,9 percentuálneho bodu (prime-time 19-22). Viac informácií o sledovanosti slovenských televízii nájdete na www.joj.sk v sekcii Sledovanosť.
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu