Pondelkové zľavy pre seniorov v Hypernove úspešne pokračujú. Hypernova spustila akciu 11. januára a odvtedy prebehla trikrát. 5%-nú zľavu, ktorá sa vzťahuje na všetkých zákazníkov vo veku nad 60 rokov, si doteraz uplatnilo približne 4000 seniorov vo viacerých predajniach Hypernova v SR. Ich počet každým pondelkom rastie.
Hypernova sa od 11. januára rozhodla zvýhodniť nákupy seniorom. Všetci zákazníci, ktorí dosiahli vek 60 rokov, môžu každý pondelok nakupovať s 5%-nou zľavou vo všetkých predajniach Hypernova v SR. Stačí pri pokladni predložiť kupón na zľavu. „Zo zákazníckych prieskumov vyplýva, že nás navštevuje čoraz viac seniorov. Preto sme sa rozhodli pripraviť práve pre nich špeciálne zvýhodnenie v podobe pondelkových zliav,“ informovala Diana Chovancová Stanková, hovorkyňa spoločnosti Ahold Retail Slovakia, ktorá hypermarkety v SR prevádzkuje.
Koľko seniorov doteraz zľavu využilo?
Pondelkové zľavy doteraz využilo približne 4000 seniorov vo viacerých predajniach Hypernova v SR. Najväčší úspech v návštevnosti seniorov mala Hypernova v Spišskej Novej Vsi. Tam bola akcia aj prvýkrát testovaná, najdlhšie prebieha a zákazníci ju už dobre poznajú. Veľký záujem však vzbudila aj v Košiciach, Liptovskom Mikuláši a Považskej Bystrici.
Aké sú reakcie zákazníkov?
Samotných seniorov akcia veľmi oslovila a reakcie boli pozitívne. „Takáto akcia tu zatiaľ nebola, preto som sa jej samozrejme potešil. Nakupovať chodím zvyčajne raz, dvakrát do týždňa a pondelok mi na nákup celkom vyhovuje.“ vyjadril sa 65-ročný zákazník z predajne Hypernova v Liptovskom Mikuláši. „Aj my s manželom sme túto akciu veľmi uvítali, zvlášť v tomto období. Určite ju využijeme aj v budúcnosti.“ vyjadrila sa pani Mária, 72-ročná dôchodkyňa z Popradu.
„Podľa našich informácií seniori túto akciu uvítali veľmi pozitívne a očakávame, že si postupne nájde svojich pravidelných priaznivcov. Starších ľudí momentálne odrádza od návštevy obchodov sneženie a nevľúdne zimné počasie, ako aj teploty pod nulou a šmykľavé chodníky. V budúcich týždňoch však očakávame nárast návštevnosti predajní,“ informovala Diana Chovancová Stanková. Akcia potrvá niekoľko mesiacov, pričom spoločnosť Ahold ju bude priebežne monitorovať a následne rozhodne o možnom pokračovaní až do konca roku 2010.