Pondelok23. december 2024, meniny má Nadežda, Naďa, zajtra Adam, Eva

O súťaž na výber agentúry pre euro sa zaujíma 11 firiem

BRATISLAVA - Súťažné podklady pre tender na výber agentúry, ktorá bude zodpovedná za informačnú kampaň pred zavedením eura na Slovensku, si prevzalo jedenásť firiem.

Záujemcovia o účasť vo verejnej súťaži môžu predkladať svoje ponuky do 6. augusta. ČTK o tom informoval vládny splnomocnenec pre zavedenie eura Igor Barát. Ministerstvo financií vyberá komunikačnú agentúru už tretíkrát, predchádzajúce dve súťaže boli zrušené.

"Súťažné podklady si v termíne prevzalo jedenásť subjektov," poznamenal Barát. Záujemcovia majú teraz dva týždne na to, aby predložili návrhy základnej schémy informačnej kampane, dodal.

Po uplynutí termínu na prihlásenie uchádzačov zasadne komisia a vyberie víťaza. "Bude to trvať v závislosti od počtu a rozsahu podaných návrhov," poznamenal Barát.

Podľa zverejnených podkladov sa budú pri výbere víťaznej agentúry posudzovať tri kritériá so zhruba rovnakou váhou. Prihliadať sa bude na formu, obsah a rozsah realizácie "Dňa eura", mediálnej kampane a priameho marketingu.

Víťazná spoločnosť bude informovať slovenskú verejnosť o zavedení eura, ktoré chce krajina prevziať od januára 2009. Jej úlohou bude okrem iného intenzívne upozorňovať verejnosť na novú menu a jej hodnotu, informovať o duálnom zobrazení cien a finančných hodnôt a upozorňovať na odporúčané postupy v období výmeny korún za eurá.

Prvý tender zrušilo samotné ministerstvo po niekoľkých dňoch od vypísania ešte v máji pre sťažnosti viacerých záujemcov na nejednoznačný výklad stanovených kritérií. Druhý pokus mu nevyšiel po tom, čo Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) vyhovel námietke firmy Renesans voči kritériám tendra. Do súťaže sa vtedy prihlásilo šesť záujemcov.
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu