Splnomocnenec Barát dôvod na paniku nevidí. (Zdroj: Nový Čas)
BRATISLAVA - O eure toho veľa nevieme. Vláda preto chystá rozsiahlu vysvetľovaciu kampaň.
Stále však nie je jasné,
ktorá firma zrealizuje zákazk
u za 160 miliónov. Tender už dvakrát skončil
fiaskom, rezort financií to
skúša opäť.
Už na budúce leto sa totiž v obchodoch stretneme s dvojakým označovaním tovarov. Ceny budú v korunách aj eurách. Spoločnú menu potom zavedieme 1. januára 2009. „Celá príprava sa dostala nástupom tejto vlády do časového sklzu. Je to jej nečinnosťou a neschopnosťou,“ myslí si bývalý splnomocnenec vlády Ivan Štefanec.
Naráža pritom na skutočnosť, že o infokampani malo byť podľa pôvodných plánov rozhodnuté pred 201 dňami. „Jej najintenzívnejšia časť bude vrcholiť v druhom polroku 2008,“ oponuje jeho nástupca Igor Barát. Na meškanie vraj doplatia bežní ľudia. „Treba poskytovať informácie, aby sa rozptyľovali obavy občanov zo zavedenia eura,“ zdôraznil Štefanec, ktorý je zároveň aj poslancom za SDKÚ.
Už na budúce leto sa totiž v obchodoch stretneme s dvojakým označovaním tovarov. Ceny budú v korunách aj eurách. Spoločnú menu potom zavedieme 1. januára 2009. „Celá príprava sa dostala nástupom tejto vlády do časového sklzu. Je to jej nečinnosťou a neschopnosťou,“ myslí si bývalý splnomocnenec vlády Ivan Štefanec.
Naráža pritom na skutočnosť, že o infokampani malo byť podľa pôvodných plánov rozhodnuté pred 201 dňami. „Jej najintenzívnejšia časť bude vrcholiť v druhom polroku 2008,“ oponuje jeho nástupca Igor Barát. Na meškanie vraj doplatia bežní ľudia. „Treba poskytovať informácie, aby sa rozptyľovali obavy občanov zo zavedenia eura,“ zdôraznil Štefanec, ktorý je zároveň aj poslancom za SDKÚ.