Philip Kotler
BRATISLAVA - Profesor Philip Kotler, ktorý je považovaný za otca marketingu, sa po piatich rokoch opäť predstaví na Slovensku. Svoje poznatky z oblasti marketingu bude prezentovať na budúcotýždňovom bratislavskom seminári inšpirovanom jeho knihou Marketing Moves s podtitulom Marketing - hybná sila svetovej ekonomiky.
Táto publikácia, rovnako ako zameranie seminára, sa venuje otázkam globalizácie, hight-tech marketingu, digitálnej ekonomike, novým príležitostiam a efektivite marketingových aktivít ako aj ďalším aktuálnym a trendovým oblastiam v marketingu.
Philip Kotler je v súčasnosti profesorom na J. L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University v americkom štáte Illinois. Jeho výskum a publikačná činnosť sa zameriavajú najmä na rozvoj a využitie marketingových princípov v oblastiach trhových analýz, vývoja nových produktov, konkurencieschopných marketingových stratégií, dlhodobého plánovania a informačných systémov.
Je autorom viac než stovky článkov publikovaných v renomovaných ekonomických časopisoch a držiteľom množstva ocenení. Napísal viac než tri desiatky monografií a vysokoškolských učebníc. Medzi jeho základné a zároveň najznámejšie diela patrí Marketing Management, zaraďované medzi 50 najvýznamnejších vedeckých diel všetkých čias a je preložené do desiatok jazykov. Je tiež držiteľom čestných doktorátov rady európskych vysokých škôl, vrátane trnavskej Univerzity Cyrila a Metoda, ktorá mu čestný titul udelila pri jeho návšteve Slovenska v roku 2002.
Kotler momentálne pôsobí aj ako poradca pre marketingovú stratégiu a plánovanie, marketingovú organizáciu a medzinárodný marketing mnohých významných spoločností, vrátane IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, SAS Airlines, Michelin, Ford a ďalších. Seminár za jeho účasti s názvom Marketing Moves - Marketing, hybná sila novej ekonomiky, organizovaný spoločnosťou Top Events, sa uskutoční v stredu 23. mája v bratislavskom hoteli Radison SAS Carlton.
Philip Kotler je v súčasnosti profesorom na J. L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University v americkom štáte Illinois. Jeho výskum a publikačná činnosť sa zameriavajú najmä na rozvoj a využitie marketingových princípov v oblastiach trhových analýz, vývoja nových produktov, konkurencieschopných marketingových stratégií, dlhodobého plánovania a informačných systémov.
Je autorom viac než stovky článkov publikovaných v renomovaných ekonomických časopisoch a držiteľom množstva ocenení. Napísal viac než tri desiatky monografií a vysokoškolských učebníc. Medzi jeho základné a zároveň najznámejšie diela patrí Marketing Management, zaraďované medzi 50 najvýznamnejších vedeckých diel všetkých čias a je preložené do desiatok jazykov. Je tiež držiteľom čestných doktorátov rady európskych vysokých škôl, vrátane trnavskej Univerzity Cyrila a Metoda, ktorá mu čestný titul udelila pri jeho návšteve Slovenska v roku 2002.
Kotler momentálne pôsobí aj ako poradca pre marketingovú stratégiu a plánovanie, marketingovú organizáciu a medzinárodný marketing mnohých významných spoločností, vrátane IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, SAS Airlines, Michelin, Ford a ďalších. Seminár za jeho účasti s názvom Marketing Moves - Marketing, hybná sila novej ekonomiky, organizovaný spoločnosťou Top Events, sa uskutoční v stredu 23. mája v bratislavskom hoteli Radison SAS Carlton.