BRATISLAVA – Slovenskí muži utrácajú v internetových obchodoch viac peňazí ako ženy. Za viac ako 800 eur vlani nakúpilo produkty približne 15 % ľudí navštevujúcich e-shopy. Išlo pritom o 18 % mužov a 10 % opýtaných žien. Vyplýva to z prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Od 201 do 800 eur minulo vlani 44 % Slovákov nakupujúcich online. Išlo o 48 % mužov a 35 % opýtaných žien. Do sumy 200 eur sa naopak zmestilo až 55 % žien v porovnaní s 34 % mužov," vyčíslil riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Z pohľadu regiónov minulo viac ako 800 eur približne 24 % opýtaných z Bratislavského kraja, ktorí mali minulý rok skúsenosť s nákupom na internete. V Banskobystrickom kraji pritom minulo túto a vyššiu sumu len 10 % respondentov," doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.