BRATISLAVA - Intervenčná agentúra Ministerstva pôdohospodárstva (MP) SR ukončila v marci výber dodávateľa marketingovej kampane Značka kvality v rámci Národného programu podpory domácich poľnohospodárskych výrobkov a potravín. Víťazným uchádzačom, s ktorým agentúra podpísala 15. marca zmluvu na rok 2006, sa stala spoločnosť Carat Slovakia, s.r.o., Bratislava.
Samotná mediálna kampaň bude trvať päť mesiacov, počas ktorých investuje Intervenčná agentúra do kampane 6,5 mil. Sk. Kampaň bude zahŕňať televízne spoty v STV Jednotke a TV JOJ a billboardovú kampaň. Agentúru SITA o tom informovali pracovníci marketingu Intervenčnej agentúry MP.
Agentúra komunikovala v rámci výberu na dodávateľa kampane s piatimi agentúrami, od ktorých si vyžiadala cenovú ponuku. Na základe cenovej ponuky pokračovala v rokovaní s tromi uchádzačmi, a to Media space, Media edge a Carat Slovakia. Podľa marketingového oddelenia Intervenčnej agentúry Carat Slovakia uspela kvôli najlepšiemu návrhu nasadení v médiách a najlepšiemu rozpočtu.
Národný program podpory domácich poľnohospodárskych výrobkov a potravín je program označovania kvalitných domácich poľnohospodárskych výrobkov a potravín logom Značka kvality. Značku kvality udeľuje MP len výrobkom, ktoré sú bezpečné, kvalitné a slovenského pôvodu, a to po splnení kvalitatívnych kritérií. Ich dodržiavanie MP kontroluje s možnosťou odňať právo používania loga. Ministerstvo odňalo právo používať Značku kvality zatiaľ len jednému slovenskému výrobku, a to vajíčkam od spoločnosti Novogal, a.s. Dvory nad Žitavou, za nadmerný obsah selénu.
Agentúra komunikovala v rámci výberu na dodávateľa kampane s piatimi agentúrami, od ktorých si vyžiadala cenovú ponuku. Na základe cenovej ponuky pokračovala v rokovaní s tromi uchádzačmi, a to Media space, Media edge a Carat Slovakia. Podľa marketingového oddelenia Intervenčnej agentúry Carat Slovakia uspela kvôli najlepšiemu návrhu nasadení v médiách a najlepšiemu rozpočtu.
Národný program podpory domácich poľnohospodárskych výrobkov a potravín je program označovania kvalitných domácich poľnohospodárskych výrobkov a potravín logom Značka kvality. Značku kvality udeľuje MP len výrobkom, ktoré sú bezpečné, kvalitné a slovenského pôvodu, a to po splnení kvalitatívnych kritérií. Ich dodržiavanie MP kontroluje s možnosťou odňať právo používania loga. Ministerstvo odňalo právo používať Značku kvality zatiaľ len jednému slovenskému výrobku, a to vajíčkam od spoločnosti Novogal, a.s. Dvory nad Žitavou, za nadmerný obsah selénu.