Giorgio Armani s radosťou uvádza prvú podobizeň Tiësta, ktorý sa objaví ako oficiálny celosvetový vyslanec novej kolekcie hodiniek A|X Armani Exchange-A|X:TIME.
Prvá A|X:TIME reklamná kampaň uvádzajúca Tiësta, "vypálila" v Miami počas Zimnej hudobnej konferencie 2008, podporuje posolstvo značky v štýle hudba a nočný život. Kampaň bude spustená v tlači, online, na spoločenských podujatiach, a billboardoch v mestách ako New York a Los Angeles.
Giorgio Armani povedal, "Ikona tanečnej hudby a priekopník elektronickej hudby Tiësto je ideálny výber pre reprezentovanie mojej rady hodiniek A|X. Ako návrhár hudby, Tiësto sa teší svetovému uznaniu a udržuje si šialený časový plán, vďaka ktorému je okolo celého sveta."
K jeho angažovanosti v kampani sa Tiësto vyjadril: "Je to veľmi vzrušujúce robiť niečo takého jedinečné s Giorgiom Armanim. On je módna legenda. Je to pre mňa pocta byť súčasťou jeho vízie pre kampaň hodiniek A|X Armani Exchange."
Tiëstova kariéra je ovenčená mnohými úspechmi (ako prvý DJ na svete vypredal so svojou sólovou show štadión s kapacitou cez 25 000 divákov, počínajúc jeho vlastný multi-milliónový predaj nahrávok značky 'Black Hole Recordings,' Grammy® nominácia za 'Elements of Life').
Ako hovorca pre novú kolekciu A|X:TIME, pokračuje vo svojej ceste prvého DJ-ja tanečnej/elektronickej hudby, ktorý bude uvedený v medzinárodnej kampani pre globálny módny dom. Spolupráca medzi A|X a Tiëstom bola prirodzeným partnerstvom pre značku; A|X a Tiësto obaja dobíjajú ducha novej generácie, ktorá víta tzv. štýl po zotmení.
Nová kolekcia hodiniek, pre mužov aj per ženy, uvádza dynamický a výstižný rozsah štýlov. A|X Armani Exchange vyvinie integrovaný maloobchodný marketingový program podporujúci jej spustenie. Nová reklamná kampaň A|X:TIME bola uvedená na rozšírenej, viac formátovej A|X Life sekcii na armaniexchange.com od 5. apríla 2009.
Uvedená v1991, A|X Armani Exchange cieli k novej generácii zákazníkov prostredníctvom dostupnej kolekcie ktorá ponúka mestský, individuálny štýl. A|X Armani Exchange určuje nový protokol obliekania s kolekciou, ktorá sa odráža od mestského životného štýlu a hudobnej kultúry.
Tiësto vystúpi v košickej Steel Aréne 20.6.2009.