Anna Gurji pristupovala k nakrúcaniu filmu Cinka Panna svedomito. Vžila sa do postavy. Z gruzínskej tínedžerky sa stalo cigánske dievča bojujúce o uznanie. Stanislavského herecká škola prežívania priniesla do slovenského filmu citlivé herectvo vlastné ruskému divadelníctvu.
Anna Gurji je skutočný talent, ktorý má pred sebou veľkú budúcnosť. Musí si však dávať pozor na úrazy. Odmietala kaskadérov. Scény pokusu o znásilnenie, požiaru a cvalu na neosedlanom koni chcela a napokon si aj hrala sama. To, čo sa jej pritom stalo, v kine neuvidíme.
Z koňa spadla a našťastie si narazila len zadok. Pri požiari dopadla horšie. Maskérky jej pred každým záberom namáčali vlasy vodou, ale v zábere jej vždy obschli. Herečka sa v jednom momente priveľmi priblížila k žiare ohňa. Naviac v trme-vrme nepočula povel stop a včas neodstúpila. Výsledkom boli popáleniny na tvári, opuch a pľuzgiere, ktoré ju na niekoľko dní vyradili z nakrúcania. Mohlo to skončiť aj trvalejšími následkami...
Prvú pomoc gruzínskej herečke odborne poskytla rýchla zdravotná pomoc, ktorá bola počas celého dňa na mieste nakrúcania. Jediné miesto vo filme, kde sa Anna dala zastupovať kaskadérom, bola facka. Biť ženy sa nepatrí.