Seriály C.S.I. dosahujú u mladých mužov takmer tretinový trhový podiel.
Týždenný 24 hodinový trhový podiel televízie JOJ minulý týždeň (20.3.-26.3.06) dosiahol hodnotu 15,9%. V týždennom priemere hlavného vysielacieho času (19:00-22:00) JOJka získala 17,8%.
Oporou týždennej programovej štruktúry TV JOJ sú, okrem ďalších programov, aj najnovšie seriály, ktoré žnú úspech nielen vo svojej domovine, USA, ale v celej Európe. C.S.I.: Kriminálka Las Vegas a C.S.I. Kriminálka Miami dosahuje v cieľovej skupine 25-24 ročných mladých mužov takmer tretinový trhový podiel, pri prepočítaní na štandardnú cieľovú skupinu divákov starších ako 12 rokov je to 20% podiel. Nezvestní majú divácku podporu, s výnimkou najstaršej generácie, vyrovnanú. Viac ako dvadsať percentné zastúpenie si tento cenami ovenčený seriál našiel vo všetkých cieľových skupinách divákov v produktívnom veku.
<{r> Medziročne stúpol, v porovnaní s dvanástym týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v kľúčových parametroch o 3,7 (celý deň) respektíve 4,2 percentuálneho bodu (prime-time 19-22).
Viac informácií o sledovanosti slovenských televízii nájdete aj na joj.sk v sekcii Sledovanosť. {r>
<{r> Medziročne stúpol, v porovnaní s dvanástym týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v kľúčových parametroch o 3,7 (celý deň) respektíve 4,2 percentuálneho bodu (prime-time 19-22).
Viac informácií o sledovanosti slovenských televízii nájdete aj na joj.sk v sekcii Sledovanosť. {r>