Nezvestní
Týždenný 24 hodinový trhový podiel televízie JOJ minulý týždeň (7.3.-12.3.06) dosiahol hodnotu 15,9%. V týždennom priemere hlavného vysielacieho času (19:00-22:00) JOJka získala 17,3%.
Seriálový hit Nezvestní atakoval minulý týždeň hranicu 700 tisíc divákov a dokonca sa prebojoval aj do TOP 5 TV JOJ, čo bol v tomto roku rebríček vyhradený iba hlavnej spravodajskej relácii TV JOJ Noviny. Divákov tiež zaujala repríza „kultového“ nekonečného seriálu Dallas, ktorý si minulý týždeň našlo v programovej štruktúre TV JOJ 19,7% divákov, ktorí o 14:30 sledovali televízor (priemerná sledovanosť 2,3%; 107 tisíc divákov). Stabilnú priazeň si v silnej konkurencii stále udržuje Inkognito, ktoré pravidelne sleduje bez mála 500 tisíc divákov starších ako 12 rokov (minulý štvrtok 9.3.; sledovanosť 10,6%, podiel 22,6%).
Medziročne stúpol, v porovnaní s desiatym týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v kľúčových parametroch o 3,6 (celý deň) respektíve 4,5 percentuálneho bodu (prime-time 19-22). Viac informácií o sledovanosti slovenských televízii nájdete aj na www.joj.sk v sekcii Sledovanosť.
Viac informácií o sledovanosti slovenských televízii nájdete aj na www.joj.sk v sekcii Sledovanosť.
Medziročne stúpol, v porovnaní s desiatym týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v kľúčových parametroch o 3,6 (celý deň) respektíve 4,5 percentuálneho bodu (prime-time 19-22). Viac informácií o sledovanosti slovenských televízii nájdete aj na www.joj.sk v sekcii Sledovanosť.
Viac informácií o sledovanosti slovenských televízii nájdete aj na www.joj.sk v sekcii Sledovanosť.