LOS ANGELES - Na staré kolená žienkou domácou?! Popová diva Madonna (51) po novom stoluje bez príboru, napcháva sa špagetami a drhne pripálené hrnce - samozrejme, všetko s najväčšou láskou k drine v kuchyni. Jej naivita tak zrejme nepozná hraníc... To si naozaj myslí, že jej na toto niekto skočí, preboha?!
Čiernobiele zábery, na ktorých sa Madonna všemožne snaží obnažiť svoju ženskú stránku, pochádzajú z kampane jar 2010 od návrhárskeho dua Dolce & Gabbana. Za objektív sa tentoraz postavil Steven Klein, pričom právo uverejniť výsledok jeho práce ako prvý získal taliansky magazín Vanity Fair. A hoci sú fotografie ešte horúce, už teraz je aj módnemu domu jasné, že bohvieaký úspech očakávať veru netreba!
Podľa internetovej stránky slávnych dizajnérov bola ich reklama inšpirovaná filmom z obdobia talianskeho neorealizmu: "Madonna opätovne znázorňuje silnú, surovú zmyselnosť hereckej ikony Anny Magnaniovej - kde sa jemná zmyselnosť stretáva s odvážnou autentickosťou." Treba uznať, že zmyselnosť je v tomto prípade naozaj očividná. Madonnin pôsobivo plný dekolt, hlboký výstrih, či absenciu hrubých očných liniek prehliadnuť rozhodne nemožno. "Odvážnou autentickosťou" však v speváčkinom prípade naozaj mysleli umývanie riadu?!
V priloženom rozhovore Stefano Gabbana tvrdí, že zábery sú obrazom Madonninej najpravdivejšej podstaty. Na otázku, či hudobná hviezda vôbec vie, ako sa taniere a hrnce umývajú, bez mihnutia oka odpovedal: "Určite... Je to veľmi praktická žena." Ktovie, možno sa nabudúce dočkáme aj obrázkov, na ktorých Madonna čistí dlážku a drhne záchod...
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%