Pondelok25. november 2024, meniny má Katarína, zajtra Kornel

Biela kniha IAB Europe vás dostane do obrazu

Biela kniha IAB Europe vás dostane do obrazu
Biela kniha IAB Europe vás dostane do obrazu

BRUSEL - Komisia IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) pre imidžovú reklamu vydáva netrpezlivo očakávanú bielu knihu Imidžová reklama a digitálne prostredie, a to 17. júna na svojej internetovej stránke www.iabeurope.eu. Detailná a smerodajná správa by mala predstavovať základné čítanie pre kohokoľvek, kto sa zaujíma o online branding a reklamu, jednu z mála oblastí reklamy, ktorá nielen vznikla v čase recesie, ale dokázala počas nej aj rásť.

Táto biela kniha je prvým projektom Komisie IAB Europe pre imidžovú reklamu a jej cieľom je ukázať a podporiť internet ako nástroj pre branding, ako aj vzdelávať čitateľov o sile a hodnote digitálneho prostredia pre brand marketérov.

Na základe požiadaviek reklamného priemyslu na detailnejšie informácie, výskumy a prípadové štúdie, ktoré dokazujú silu digitálneho prostredia pre online branding, biela kniha poskytuje ucelený pohľad na meranie, formáty, cielenie and krížové využívanie médií, ako aj užitočné fakty o tom, ako môžu digitálne kampane podporiť značky. Výsledky sú založené na názoroch, analýzach a skúsenostiach najrešpektovanejších hráčov na trhu, zadávateľov, výskumných spoločností a poskytovateľov služieb v priemysle.

Autor správy, Eric Urdahl, predseda Komisia IAB Europe pre imidžovú reklamu a riaditeľ medzinárodného podnikania v United Internet Media AG Nemecko sa s ohľadom na rýchlo rastúci úspech priemyslu snaží bojovať so samoľúbosťou zadávateľov, ktorí sa zdráhajú investovať efektívne rozpočty do digitálnej reklamy. Tvrdí, že „pre mnohých zadávateľov je internet už preferovaným kanálom na doručenie predajne a výkonne orientovaných cieľov. Ale digitálna reklama ovplyvňuje celý nákupný lievik a je stále často zle pochopená, nesprávne podaná a podcenená vo väčšine mediálnych plánoch kampaní zameraných na budovanie značky a jej znalosti.“ Eric Urdahl poukazuje na to, že stále existuje veľký rozdiel medzi reklamnými výdavkami v online a offline médiách aj napriek tomu, že online už dokázal, že dosahuje skvelé výsledky v imidžovej reklame.

Biela kniha vzbudila veľký záujem u účastníkov, keď im bola daná voľne k dispozícii na nedávnom Interaktívnom kongrese IAB Europe v Barcelone, kde Eric Urdahl moderoval pred plnou sálou panel o meraní online brandingu.

Alain Heureux, prezident IAB Europe hovorí: „Eric a Komisia pre imidžovú reklamu vykonali výbornú prácu na tejto správe. V rýchlo rozvíjajúcom sa priemysle, kde sú niekedy dosah a potenciál príliš veľké na celkové pochopenie, je biela kniha bohatým zdrojom faktov, pozorovaní a predpovedí, ktoré ponúkajú digitálnemu reklamnému priemyslu dôležité a provokujúce východiská pre zamyslenie sa, a to vo veľmi ľahko čitateľnej podobe."

 

Biela kniha je k dispozícii na stiahnutie na: www.iabeurope.eu.

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu