LONDÝN - Výrobca obľúbeného umývacieho prostriedku vo Veľkej Británii zmenil v dôsledku energetickej krízy svoj obal a dokonca aj zloženie, aby pomohol ľuďom ušetriť. Tvrdí, že riad bude dokonale čistý, aj keď ho umyjete v studenej vode.
Energetická kríza núti nielen ľudí zamýšľať sa nad spotrebou energií, ale dokonca už aj výrobcovia prehodnotili svoje výrobky a snažia sa robiť ústretové kroky voči svojim konečným zákazníkom. Svetový výrobca čistiarenských produktov Procter and Gamble, ktorý vo svete predáva prostriedok na umývanie riadov pod názvom Fairy (u nás známy pod názvom Jar) sa rozhodol, že zmení zloženie a štítok na svojich výrobkoch, informoval LadBible.
Na fľašiach čistiaceho produktu sa objavil štítok, ktorý teraz znie: "Nové. Brilantné za studena. Šetrite energiu." Hovorca firmy túto novinku okomentoval slovami: "Vylepšené zloženie čistiaceho prostriedku Fairy poskytuje rýchle aktivačné čistenie od začiatku až do konca, navrhnuté tak, aby očistilo riad aj pri chladnejších teplotách vody. S novým zložením môžete umývať riad aj pri nižších teplotách a stále budete mať brilantne čistý riad."
Na sociálnych sieťach tento krok mnoho ľudí ocenilo, no našli sa aj uštipačné komentáre typu "teplé ruky sú už minulosťou, nastupuje energetická kríza, strašidelná doba".