WALES - Keď si Adrian Bell (59) z Walesu počas letu spoločnosťou EasyJet zakúpil syrový toast, pohľad na dátum spotreby ho poriadne zaskočil. Podľa štítku mu spotreba skončila 16. júna 2007, čiže pred desiatimi rokmi.
Pilot EasyJetu sa pred odletom opýtal jedinú OTÁZKU: Pasažieri po nej skoro zinfarktovali
Adrian sa so svojou manželkou 15. júna vracal do Británie z dovolenky v gréckom Zakynthose. Počas letu dostal chuť na syrový toast a ako väčšina z nás, aj on si pred konzumáciou skontroloval dátum spotreby. Určite nerátal s tým, že na štítku bude desaťročný dátum, presne 16. jún 2007.
Okamžite nato upozornil personál. Chvíľku trvalo, kým sa celá záležitosť vysvetlila. Letušky vôbec nechápali, čo chce, keď tvrdil, že jedlo je po dátume spotreby. „Stále pozerali na deň a mesiac. Údaje o roku výroby úplne prehliadli,“ hovorí Adrian.
Ako neskôr vysvitlo, išlo o chybu tlače a jedlo bolo v poriadku. „Bolo to ešte naozaj chutné, a trochu prepečené,“ dodáva. Letuška dokonca žartovala, že by si mali za toto jedlo účtovať viac, keďže išlo o starožitnosť.
Cestujúci sa rozhodol podľa miestnych médií upozorniť aj vedenie spoločnosti, aby personál v budúcnosti pozornejšie skontroloval tovar, kým ho ponúkne zákazníkom. Hovorca EasyJet sa ospravedlnil za zmätočnú situáciu a potvrdil, že išlo o chybu tlače.