PERTHSHIRE - Sťažnosti hotelových hostí patria k bežnému fungovaniu hotela. Čím menej ich je, tým je to samozrejme lepšie. Iba tí, ktorí si prácu v hotelierstve vyskúšali, vedia, že je iba málo vecí, ktoré by ich dokázali prekvapiť. Náročnosť požiadaviek niektorých klientov je niekedy ďaleko za hranicou únosnosti. Nevedia, či sa nad nimi majú pousmiať, alebo skôr pochybovať o duševnom zdraví žiadateľa.
Zamestnancov hotela už naozaj prekvapí máločo a častokrát musia riešiť nevšedné požiadavky hotelových hostí. To, že práca s ľuďmi je náročná, vedia všetci, ktorí s nimi pracujú. Preto je príjemné, že personál hotela Crieff Hydro škótskom grófstve Perthshire sa rozhodol všetko odľahčiť. Zamestnanci vyrobili zoznam top bizarných požiadaviek, s ktorými sa v ich hoteli stretli, aby sa pobavili aj ostatní.
Najhnusnejšie hotelové tajomstvá: VIDEO odhalilo aj to, na čo sa bojíte spýtať
1. Televízne problémy
Na bežné problémy s nefungujúcim televízorom či pokazeným diaľkovým ovládačom sú už všetci zvyknutí. Jeden hosť však raz o polnoci zavítal na recepciu s veľmi špecifickou sťažnosťou. Vadilo mu, že keď pozerá televízor z postele, nevidí celú obrazovku, pretože mu zavadzajú jeho vlastné chodidlá. Prekvapenej recepčnej navyše ako dôkaz priniesol fotografiu.
2. Raňajky v izbe
Niektorí hostia majú veľmi špecifický jedálniček. Ďalšia nezvyčajná požiadavka však s jedlom nemá nič spoločné; týka sa etikety. Jeden z hostí totiž po doručení raňajok do izby telefonoval na recepciu a pýtal sa, či je nutné konzumovať prinesené raňajky za stolom alebo si ich môže vychutnať v posteli. Recepčný sa len zmohol na krátku odpoveď a odvetil, že ich môže zjesť aj v kúpeľni, začo mu hosť zdvorilo poďakoval.
3. Živá sliepka ako domáci maznáčik
Jedna klientka zúrila po tom, ako jej hotel odmietol rezerváciu izby. Mal však na to naozaj legitímny dôvod. Žena si počas svojho predchádzajúceho pobytu priniesla do hotela živú sliepku! Zviera si pobyt v hotelovej izbe naozaj "užilo" a spôsobilo škodu za niekoľko stoviek libier.
4. Ukradnuté Vianoce
Vedenie hotela dostalo v marci sťažnosť od pána, ktorý si želal kompenzáciu vianočného pobytu, pretože počas vianočného obeda nedostal v hoteli svoju obľúbenú pochúťku - prasiatko v župane.
5. Pochybné stravovacie návyky
Jedna zákazníčka odmietla crème brûlée ako dezert a čašníkovi to odôvodnila tým, že má alergiu na mlieko. Bolo by to úplne v poriadku, keby si vzápätí z ponuky nevybrala smotanovú zmrzlinu.