GRANDIN VILLAGE - Majiteľ americkej kaviarne z Grandin Village sa preslávil zo dňa na deň. Stačilo, aby svojim zákazníkom pripomenul pravidlá slušného správania. Na ceduľu pred kaviarňou im napísal návod, ako na to.
Na slušnosť niekedy ľudia v bežnej komunikácii zabúdajú, hoci práve ona je cestou k vzájomnej ľudskosti. Pre Austina Simmsa je to zároveň spôsob, ako získať toho najspokojnejšieho zákazníka.
Viedenská kaviareň terčom kritiky: Majiteľka začala zákazníkom účtovať aj úplne bežnú vec
Na ceduľu pred kaviarňou majiteľ napísal: „jedna malá káva - päť dolárov; jedna malá káva, prosím – tri doláre; dobrý deň, rád by som si dal jednu malú kávu, prosím – 1,75 dolára.“ Z návodu kaviarne logicky vyplýva, že čím lacnejšiu kávu chce zákazník dostať, tým úctivejšie o ňu musí požiadať.
Majiteľ kaviareň, ktorého nápad obletel svet, pre americké médiá uviedol len toľko, že nechcel byť slávny, ale iba vtipný. Zákazníkov chcel pred vstupom do kaviarne dobre naladiť. Podľa Simmsa je zároveň dôležité, aby si zákazníci uvedomovali, že aj obsluha za pultom pozostáva z ľudí, ktorí sú radšej, ak majú zákazníkov s príjemným správaním.