Piatok22. november 2024, meniny má Cecília, zajtra Klement

Zhrození majitelia hotelov: Ak by existoval TripAdvisor pre zlých hostí, ty by si bol na nej

Ilustračné foto Zobraziť galériu (2)
Ilustračné foto (Zdroj: thinkstock.com)

LONDÝN - Hoteliéri po celom svete zavelili na pomstu. Po prečítaní si negatívnych názorov na svoje služby na internete sa rozhodli, že to nenechajú len tak a začnú hodnotiť hostí. Asi nikoho neprekvapí, že nejde o žiadne chválospevy, práve naopak.

Každá minca má dve strany. Tak ako dovolenkári hodnotia hotely a iné ubytovacie zariadenia na stránke TripAdvisor, sa teraz rozhodli hoteliéri, že budú robiť to isté. Primäla ich k tomu skutočnosť, že častokrát sa na ich adresu objavila podľa nich neoprávnená kritika zo strany hostí, ktorú chcú teraz uviesť na pravú mieru. 

Všetko odštartovali slová rozhorčeného zákazníka rezortu Paradise Resort v austrálskom meste Gold Coast. "Ak chcete zažiť zlú skúsenosť, príďte sem, a ešte za to aj zaplatíte. Zavolal som na nich políciu, pretože mi zatlačili auto až k stene. A generálny riaditeľ dokonca prasprosto nadával pred mojimi deťmi," napísal muž na webstránke TripAdvisor, ktorý v danom zariadení trávil dovolenku spolu s rodinou v januári. 

Zhrození majitelia hotelov: Ak
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: tripadvisor)

Po prečítaní týchto kritických slov nebolo riaditeľovi Davidovi Brookovi viac treba. "Je škoda, že sa vôbec nezmienili o vašom neprijateľnom správaní a neustálom vrieskaní na mojich zamestnancov kvôli veciam, ktoré nie sú v našej pôsobnosti, alebo o tom, že ste svoje pokazené auto nechali zaparkované takpovediac priamo pred vchodom do hotela, čím ste znemožnili vstup dovnútra ostatným hosťom, a nenapísali ste nič ani o tom, že vás polícia upozornila, že ak nezmeníte svoje správanie, budete vysťahovaní z hotela. Ak by existoval TripAdvisor pre nežiaducich hostí, uisťujem vás, že vy by ste na ňom boli určite," zakontroval. 

Hosť strediska Centrepoint Resort tiež na Gold Coast sa zas sťažoval na riaditeľa hotela, ktorý je vraj rasista, a takisto sa mu nepáčilo, že na izbe chýbal toaletný papier. Riaditeľ odpísal, že dotyčný hosť nevedomky do svojej izby prepašoval ďalších osem ľudí, kde bývali spolu s ním. "Je pre nás sklamaní, keď si o sebe prečítate, že ste rasisti a že apartmán bol starý, pretože v skutočnosti ide o jednu z našich najluxusnejších izieb. Mrzí nás, že sme vás museli požiadať, aby ste opustili hotel, ale vzhľadom na to, že ste izbu mali rezerovanú pre štyroch ľudí, ale bývali ste tam dvanásti, je to, myslím si, celkom pochopiteľné. Porušili ste tým niekoľko predpisov vrátane tých bezpečnostných. Každý apartmán dostane na začiatok istú zásobu toaletného papiera ako súčasť štartovacieho balíčka, ale keďže ide o samoobslužný druh apartmánu, potom už je na hosťoch, aby si ho zabezpečili sami," obhajuje hotel manažérka Penny. 

Nevhodnosť komentárov niektorých hostí pripustil aj šéf Austrálskej asociácie ubytovaní Ricard Munro. Podľa neho išlo v mnohých prípadoch "trápne a miestami až osobné príspevky, ktoré nemajú čo robiť na verejnom fóre". Proti oprávneným sťažnostiam ale, samozrejme, nič nemá. 

Viac o téme: HotelTripadvisorHoteliér
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu