Nedeľa22. december 2024, meniny má Adela, zajtra Nadežda, Naďa

Aerolinky si poriadne zavarili: Stačila jedna veta a stratili tisíce klientov!

Reakcie pasažierov na seba nenechali dlho čakať. Zobraziť galériu (2)
Reakcie pasažierov na seba nenechali dlho čakať. (Zdroj: Twitter)

AMSTERDAM - Dnes už sme zvyknutí na reklamy doslova na každom rohu. Nielen veľké spoločnosti ale odhalili potenciál aj v oblasti sociálnych sietí, na Facebooku či Twitteri majú oficiálne kontá, ktorými sa snažia priblížiť k čo najväčšiemu počtu potenciálnych zákazníkov, či udržať si svojich súčasných. Reagujú aj na aktuálne udalosti, čo sa nie vždy vyplatí. Väčšinou totiž neuvážené rozhodnutia v návale emócií urobia viac škody, ako úžitku!

Poučili sa už určite aj holandské aerolinky Royal Dutch Airlines (KLM), ktoré sa rozhodli komentovať aj dianie na svetovom futbalovom šampionáte v Brazílii. Keď Holanďania porazili Mexiko, na Twitter zavesili status „Adios Amigos“ (zo šp. Zbohom priatelia) a priložili aj provokatívnu fotografiu letiskovej informačnej tabule „Departures“ (z ang. Odchody/Odlety).

Po veľmi negatívnom ohlase zo strany ich fanúšikov letecká spoločnosť tento tweet stiahla, no stihla si pohnevať podstatnú časť pasažierov. Viacerí sa vyjadrili, že už s nimi nikdy nebudú cestovať.

Reakcie pasažierov na seba
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: Twitter)

Na kauzu zareagovala aj mexická spoločnosť Aero México, ktorá napísala: „Ďakujeme za skvelé majstrovstvá sveta. Sme na vás pyšní a čakáme vás doma.“ Priložila k tomu ako reakciu na nevhodný komentár holandskej konkurencie fotografiu z nápisom z letiska „Arrivals“ (z ang. Príchody).

Reakcie pasažierov na seba
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: Twitter)

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu