AMSTERDAM - Dnes už sme zvyknutí na reklamy doslova na každom rohu. Nielen veľké spoločnosti ale odhalili potenciál aj v oblasti sociálnych sietí, na Facebooku či Twitteri majú oficiálne kontá, ktorými sa snažia priblížiť k čo najväčšiemu počtu potenciálnych zákazníkov, či udržať si svojich súčasných. Reagujú aj na aktuálne udalosti, čo sa nie vždy vyplatí. Väčšinou totiž neuvážené rozhodnutia v návale emócií urobia viac škody, ako úžitku!
Poučili sa už určite aj holandské aerolinky Royal Dutch Airlines (KLM), ktoré sa rozhodli komentovať aj dianie na svetovom futbalovom šampionáte v Brazílii. Keď Holanďania porazili Mexiko, na Twitter zavesili status „Adios Amigos“ (zo šp. Zbohom priatelia) a priložili aj provokatívnu fotografiu letiskovej informačnej tabule „Departures“ (z ang. Odchody/Odlety).
Po veľmi negatívnom ohlase zo strany ich fanúšikov letecká spoločnosť tento tweet stiahla, no stihla si pohnevať podstatnú časť pasažierov. Viacerí sa vyjadrili, že už s nimi nikdy nebudú cestovať.
Na kauzu zareagovala aj mexická spoločnosť Aero México, ktorá napísala: „Ďakujeme za skvelé majstrovstvá sveta. Sme na vás pyšní a čakáme vás doma.“ Priložila k tomu ako reakciu na nevhodný komentár holandskej konkurencie fotografiu z nápisom z letiska „Arrivals“ (z ang. Príchody).