Nedeľa22. december 2024, meniny má Adela, zajtra Nadežda, Naďa

Miliónová kampaň po slovensky: Propaguje vedu s gramatickou chybou!

Kampaň na podporu vedy začala s chybičkou.
Kampaň na podporu vedy začala s chybičkou. (Zdroj: Popularizácia vedy a techniky)

BRATISLAVA - Slovenská kampaň podporujúca vedu, ktorá stála milióny eur, rozhodne zaujala. Paradoxne práve reklama s heslom Študuj vedu totiž vo svojom slogane „zabudla“ na kontrolu gramatiky. Dokonca práve v slove „inteligentne“ autori pochybili, keď napísali „intelegentne“. Čo na to hovorí objednávateľ spotov?

Konkrétne zo šiestich reklám sa chybička dostala do spotu s Máriou Virčíkovou, ktorá pracuje v oblasti robotiky. „Mrzí nás, že sa nedopatrením dostali do spotu preklepy,“ reagovala Eva Vašková zo štátneho Centra vedecko-technických informácií pre Mediálne.sk. Po upozornení chybu napravili.

Iba televízna reklama stála 702-tisíc eur bez DPH, ktoré sa čerpali prevažne z európskych fondov. Kampaň „Popularizácia vedy a techniky“ bude spolu s rozhlasovými spotmi a ďalšími marketingovými aktivitami (výstavy, semináre, filmové festivaly, súťaže) stáť 15 miliónov eur.

Centrum  má pod palcom minister školstva Dušan Čaplovič, ktorý verí, že vynaložené finančné prostriedky sa štátu vrátia v podobe „rastu našej ekonomiky založenej na poznatkoch“.

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu