Extrémne športy vyšli z módy, na scénu prichádza chov kráv! Ľuďom chýba blízkosť domácich zvierat a slovenské sídliská sa menia na malé hospodárstva.
Médiami prebehla správa o najnovšej sociologickej štúdii, ktorá odhalila prekvapivý trend. Skoro v každej slovenskej domácnosti sa rozmohla neobvyklá záľuba − chov kravičiek! Preč sú časy, keď ľudia venovali svoju energiu adrenalínovým športom, dovolenkám pri mori alebo venčeniu vypasených francúzskych buldočekov. Pribúda rodín, ktoré chcú mať svoju vlastnú kravičku alebo aspoň teliatko. V byte alebo v domčeku, na tom im nezáleží. Kravičková mánia zachvátila ľudí bez rozdielu veku, pohlavia a náboženskej príslušnosti.
Demograf a sociológ Lukáš Opatrný k celej veci poznamenal: „Ide o pozitívny spoločenský trend. Ľuďom chýba blízkosť a práve toto je spôsob, ktorým sa snažia veci zjemniť. Nepochybne sa jedná o krok vpred a ja osobne to hodnotím veľmi pozitívne.“
Výsledky štúdie sa rýchlo rozšírili do médií, čo vyvolalo vlnu paniky v mnohých odvetviach. „Intenzívne plánujeme prebudovanie všetkých výťahov tak, aby ich nosnosť umožňovala prepravu kráv do akéhokoľvek poschodia,“ prehlásil pred dvoma týždňami Albert Zverina, majiteť výťahovej firmy LiftFitt. A nezaostávajú ani dodávatelia krmiva, ktorí do miest začali hromadne nvážať siláž. „Sme pripravení aj na ten najväčší nápor záujemcov,“ tvrdil novinárom Alfred Slama, majiteľ spoločnosti KrmiťKrky, a. s.
Nakoniec sa všetko ukázalo ako planý poplach, čo na poslednú chvíľu vysvetlil práve sociológ Lukáš Opatrný. „Došlo k mylnej interpretácii mojich slov i štúdie. Národ je zbláznený do súťaže čokolády Milka s názvom „Pozvi Milku k sebe domov a vyhraj!”.
Napriek tomu, že je tento príbeh vymyslený, aj vy môžete pozvať Milku k sebe domov a vyhrať. Stačí zbierať čiarové kódy z obalov produktov a nechať si ich previesť na body. Na webe www.milkasutaz.sk si za tieto body vyberajú darčeky od Milky, ktoré vnášajú do ich životov jemnosť a pohodu. Skúste to tiež!”
-Reklamná správa-