LOS ANGELES - Tvorcovia reklamy na vodu Evian vsadili na usmievavé detské tváre a zdá sa, že ich nápad bol ocenený diváckym úspechom. Za pár dní si ju na Youtube pozrelo vyše 40 miliónov zvedavcov.
Omladzujúce účinky tejto značky stolovej vody sú podľa autorov také markantné, že sa odraz dospelých ľudí v zrkadle zrazu zmení na ich detské ja. To napodobňuje ich pohyby a trsajúce batoľatá sú naozaj na zjedenie. Diváka nielen pobavia, ale tie nežnejšie povahy chytia aj za srdce.
Treba uznať, že nápad to síce nie je nijako komplikovaný, ale jeho prevedenie je plné elánu a perfektné na zdieľanie prostredníctvom sociálnych sietí. Veď kto by sa nechcel pred kamarátmi pochváliť, že konečne videl super reklamu, ktorá nebola trápna a neliezla mu na nervy. Na druhej strane bez sloganu na záver by málokto tušil, aký produkt alebo službu vlastne propaguje.