MNÍCHOV - Pri príležitosti otvorenia 150. obchodu v Nemecku, zorganizovala spoločnosť Saturn súťaž s názvom "All you can schlepp in 150 Sekunden". Ako tieto slová napovedajú, vybraný šťastlivec mal dve a pol minúty na to, aby si vzal v predajni elektrospotrebičov, čo najviac tovaru.
Sebastian, ktorý bol zvolený na fanúšikovskej stránke spoločnosti na Facebooku, si zjavne urobil predbežný plán a bežal za vopred vybranou elektronikou, ktorú následne uložil do veľkého koša. Postupne mu tak v ňom pribúdali televízory či mobilné telefóny. Po uplynutí časového limitu sa na obrazovke zjavila výsledná suma nazbieraného tovaru v hodnote 28 946 eur.
S "ukoristenými" produktmi bol určite spokojný a mnohí z nás mu môžu iba ticho závidieť. Okrem toho išlo o výhodný marketingový ťah pre obe strany. Zákazník je vždy rád, keď dostane niečo zadarmo a obchodný reťazec si urobil skvelú reklamu.
;