BRATISLAVA - Najpopulárnejšia sociálna sieť opäť chystá zmeny. Mark Zuckerberg so svojím tímom sa tentokrát zamerali na možnosť nakupovania prostredníctvom stránky a pridali tri funkcie, ktorými vyjdú v ústrety najmä inzerujúcim firmám.
Facebook sa rozhodol zamerať na inzerentov z prozaického dôvodu, spoločnosti totiž prinášajú najviac peňazí. Chce preto zlepšiť propagáciu výrobkov ako aj ich samotný predaj. Okrem tlačidla Like (Páči sa mi) pribudne nové Want (Chcem). Klik na neho vás prelinkuje do rôznych elektronických obchodov, cez ktoré si objednáte požadovaný tovar.
Sociálna sieť podľa portálu tn.cz taktiež pripravuje funkciu Collections (Zbierky), ktoré budú mať podobu elektronických katalógov s produktmi.
Zuckerberg a spol. dokonca podľa medializovaných informácií plánuje spustiť aplikáciu Gifts (Darčeky), cez ktorú si budú môcť užívatelia objednať, zaplatiť a odoslať darček svojej rodine a priateľom. Pôjde o reálne dary, ktoré im kuriér donesie a odovzdá do vlastných rúk.