Zapojili ste sa toto leto aj vy do Wécko hliadky? Zábavný letný projekt počas leta odmenil stovky svojich fanúšikov na Facebooku za to, že spoločnými silami pomohli zhodnotiť baby friendly vybavenosť slovenských prevádzok, ale už tradične aj čistotu a bezpečnosť ich sociálnych zariadení. Predstavujeme vám hitparádu TOP 50 slovenských wéciek!
Facebooková komunita Wécko hliadka si na tohtoročné letné prázdniny pred meno umiestnila titul „Baby friendly“ a v spolupráci so svojimi viac ako 2800 agentmi sa vydala preskúmať, či sú slovenské podniky pripravené na príchod mamičiek s deťmi. V stovkách záznamov do Baby friendly WC-mapy na fanúšikovskej stránke https://www.facebook.com/wecko.hliadka tak verejnosť hodnotila čistotu, bezpečnosť a vybavenie ich sociálnych zariadení, ale aj špeciálne „baby friendly“ kategórie. Znížené umývadlá, detské toalety, koše na plienky, prebaľovacie pulty či špeciálne miestnosti pre mamičky totiž na verejne prístupných toaletách u nás stále, bohužiaľ, nie sú samozrejmosťou.
Odmenou za aktivitu Wécko hliadkárov sú nielen malé darčeky pre zdravie, ktoré dostal každý, kto do WC-mapy vložil novú toaletu s fotografickým dôkazom o jej stave, ale predovšetkým výsledok ich spoločnej snahy – hodnotený rebríček „wéciek“, ktoré sa mamičky s deťmi nemusia báť navštíviť, prípadne takých, ktorým by sa mali radšej oblúkom vyhnúť.
„Veľmi nás teší pozornosť a priazeň našich zákazníkov. Čistota toaliet je dôležitou vizitkou celej prevádzky, rovnako ako povinnosť myslieť na mamičky s deťmi. Ako vidno aj z hlasovania, tento faktor si zákazníci všímajú,“ hovorí Norbert Dömötör, jeden z majiteľov prevádzky Kurt Pure Frozen Yogurt v Bratislave. Práve malá predajňa lahôdok z mrazeného jogurtu očarila svojím baby friendly vybavením hlasujúcich užívateľov sociálnej siete, ktorí jej v rebríčku pridelili prvé miesto.
Strieborné a bronzové umiestnenie potešili aj zástupcov myjavskej reštaurácie a bratislavského obchodného centra. „Ocenenie nás veľmi príjemne prekvapilo a vážime si ho,“ povedala marketingová asistentka OC Danubia Sylvia Zemanová a na dvere toaliet shoppingu ihneď umiestnila nálepku Wécko hliadky, ktorú obdržalo 50 nalepších prevádzok ako signál čistoty a bezpečnosti pre svojich návštevníkov. „Určite sa budeme snažiť, aby sme hlasujúcich nesklamali ani v budúcnosti,“ dodáva Ivana Vajašová, prevádzkárka Reštaurácie Trnovce na Myjave.
Sledujte teda odteraz pozornejšie dvere slovenských obchodných centier, kaviarní, reštauračných prevádzok či verejných toaliet a ak na nich zbadáte samolepku Wécko hliadky, nemusíte sa báť vstúpiť. Na týchto miestach je totiž zaručene vítaný každý, aj tí najmenší!
-Reklamná správa-