BRATISLAVA - Investičná skupina United Group prišla s výnimočným nápadom aplikovať systém sieťového marketingu do predaja zánovných vozidiel s využitím internetovej platformy.
Spoločnosť EuroForce reprezentuje tri významné komponenty. Ako prvý je systém sieťového marketingu– v súčasnosti najrýchlejšie rastúce odvetvie podnikania. Za rok 2010 sa odhaduje obrat viac ako 114 miliárd USD a je zaznamenaných cez 87 miliónov nezávislých obchodných zástupcov v tejto oblasti.
Druhý komponent predstavuje automobilový priemysel. Len na Slovensku sa v roku 2011 predalo viac ako 68 tis. osobných vozidiel.
Tretím komponentom je internet, čo je celosvetové médium od ktorého sa veľa sľubuje. Podľa predpovedí Goldman Sachs, celosvetový predaj cez internet dosiahne v roku 2012 obrat 963 miliárd USD.
Výnimočnosť EuroForce spočíva v kombinácii týchto troch komponentov a v tom čo ponúka.
V ponuke EuroForce nájdete na predaj automobily iba od prvého majiteľa, zakúpené iba na Slovensku, s vekom do 12 mesiacov, s maximálnym nájazdom do 30 tis. km.
Všetko je dostupné na internetovej stránke pre registrovaných členov, pričom každý má personalizovanú internetovú kanceláriu a predajňu so všetkými potrebnými informáciami.
Týmto EuroForce môže byť pre každého osobná autopredajňa bez veľkých investícií a zároveň výhodný spôsob kúpy auta.
Spoločnosť EuroForce garantuje najnižšiu cenu na trhu a každý licencovaný podnikateľ má nárok na príjem z predaja vozidla priamo a aj z predaja svojich registrovaných obchodných partnerov.
Staňte sa súčasťou celosvetovej novinky už dnes!
Kontakt pre médiá:
EuroForce s.r.o.
Riaditeľ predaja
Mobile: +421 902 125 659
e-mail: info@euroforce.sk
Website: www.euroforce.sk
***O spoločnosti***
Spoločnosť EuroForce bola založená vo februári 2011 so zámerom realizácie efektívneho predaja málo jazdených vozidiel (jahreswagen) princípom retailového multilevelu.
Referenčný viac úrovňovy marketing je najefektívnejší predaj tovaru, preto jeho aplikácia do automobilového priemyslu bola nevyhnutná.
Predaj jazdených vozidiel prostredníctvom elektronických médií s jedinečným sociálnym systémom komunikácie možno chápať ako najefektívnejší nástroj marketingovej komunikácie.
Ako pridaná hodnota systému EuroForce je predaj vozidiel, kde sprostredkovatelia môžu získať dodatočné provízie z budovania a manažovania vlastného tímu sprostredkovateľov.