BRATISLAVA - Allianz – Slovenská poisťovňa prináša pre svojich klientov, ktorí majú uzatvorené havarijné poistenie, unikátnu bezplatnú mobilnú aplikáciu určenú pre iPhone. Aplikácia Poistné udalosti umožňuje klientom zdokumentovať a nahlásiť dopravnú nehodu priamo na mieste. Okrem toho aplikácia poskytuje tipy a rady ako sa správať pri nehode, či dôležité kontakty.
Dopravné nehoda sa väčšinou odohrá absolútne nečakane a prináša so sebou pre vodičov mnohé stresové situácie. Allianz – Slovenská poisťovňa preto pre svojich klientov, ktorí majú uzatvorené havarijné poistenie, pripravila unikátnu mobilnú aplikáciu pre iPhone, ktorá nielen poskytne pomoc v podobe rád a tipov, ale umožní aj zdokumentovať a nahlásiť vzniknutú poistnú udalosť v podobe dopravnej nehody.
Hlásenie poistnej udalosti rýchlo a jednoducho
Hlásenie dopravnej nehody poisťovni cez aplikáciu Poistné udalosti je jednoduché a rýchle, pričom účastníkom nehody nahradí nutnosť merať cestu do poisťovne. Cez aplikáciu si používateľ nastaví aktuálny dátum, pomocou GPS lokalizácie vyberie presné miesto nehody a prípadne dopravnú nehodu zdokumentuje príslušnými fotografiami. Po tom ako vloží všetky údaje, môže používateľ hlásenie o poistnej udalosti priamo zaslať do Allianz – Slovenskej poisťovne. Kópia hlásenie bude zaslaná na emailovú adresu používateľa.
Po nahlásení poistnej udalosti poskytne mobilná aplikácia klientovi možnosť sledovať stav jej vybavenia. Stačí po registrácii poistnej udalosti v Allianz - SP v príslušnej službe zadať pridelené číslo poistnej udalosti a klient získa možnosť 24 hodín denne, 7 dní v týždni overiť si, v akom štádiu je likvidácia jeho nahlásenej škody a aké kroky ešte chýbajú k jej úspešnému ukončeniu.
Mobilná aplikácia Poistné udalosti od Allianz – Slovenskej poisťovne umožňuje používateľovi vytvoriť si tiež vlastný profil s osobnými údajmi ako aj údajmi o vozidle ihneď po podpise poistnej zmluvy. Údaje je potom možné použiť neskôr v prípade nehody a ešte tak skrátiť čas, ktorý je potrebný na nahlásenie poistnej udalosti.
Pomocník v prípade dopravnej nehody
Okrem jednoduchého a rýchleho hlásenia poistnej udalosti pri dopravnej nehode, ponúka aplikácia funkciu pomocníka, ktorý klientom poradí čo robiť v prípade dopravnej nehody, ako zabezpečiť miesto nehody či postarať sa o zranených. Aplikácia používateľovi napríklad poradí, kedy presne je nutné volať políciu alebo čo si má všímať na mieste nehody.
Aplikácia taktiež sprostredkúva dôležité kontakty, či už na záchrannú službu, políciu alebo odťahovú službu. Súčasťou kontaktov sú samozrejme aj telefónne čísla na Allianz infolinku, ktorú môžu klienti kontaktovať v prípade ďalších otázok.
Stiahnite si aplikáciu Poistné udalosti hneď a zadarmo
Mobilná aplikácia Poistné udalosti pre iPhone je pre všetkých klientov Allianz – SP, ktorí majú uzatvorené havarijné poistenie, zadarmo. Aplikáciu si môžu klienti stiahnuť cez Apple Store tu: http://itunes.apple.com/us/app/id458589354?mt=8