Reklama na supermarket
PETAH TIKVA - Izraelský supermarket sa postaral o rozruch potom, čo v rámci svojej propagácie použil paródiu na nedávnu vraždu veliteľa Hamásu v Dubaji.
Reklamný spot so sloganom "eliminujte ceny" natočil obchodný reťazec Mahsaney Kimat Hinam úplne podľa záberov bezpečnostných kamier z dubajského hotela, ktoré zverejnila polícia. Zákazníci, oblečení rovnako ako zachytení členovia vražedného komanda, kráčajú po supermarkete, tajne nakladajú tovar do košíka a robia reklamu "vražedným cenám". Šéf reklamného oddelenia Sefi Shaked priznal, že spoločnosť chcela na mediálnej pozornosti okolo záhadnej vraždy v Dubaji zarobiť.
Veliteľa ozbrojeného krídla Hamásu Brigády Ezzedín al-Kassám našli zabitého 20. januára v izbe dubajského hotela. Najprv ho nadrogovali a potom udusili vankúšom. Vyšetrovatelia už identifikovali 27 podozrivých, ktorí sa mali na vražde podieľať. Aby sa dostali do krajiny, použili falšované britské, írske, nemecké, francúzske a austrálske pasy. Al-Mabhúh sa zaoberal nákupom zbraní pre Hamás. Izrael poprel, že by za vraždou stál Mossad.
Veliteľa ozbrojeného krídla Hamásu Brigády Ezzedín al-Kassám našli zabitého 20. januára v izbe dubajského hotela. Najprv ho nadrogovali a potom udusili vankúšom. Vyšetrovatelia už identifikovali 27 podozrivých, ktorí sa mali na vražde podieľať. Aby sa dostali do krajiny, použili falšované britské, írske, nemecké, francúzske a austrálske pasy. Al-Mabhúh sa zaoberal nákupom zbraní pre Hamás. Izrael poprel, že by za vraždou stál Mossad.