BRATISLAVA - Dôvodom výpadku služieb poskytovaných na pobočkách Slovenskej pošty je technický problém na serveri. Uviedol to Andrej Ďuríček z tlačového oddelenia Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie (MIRRI) SR v reakcii na vyjadrenia hovorkyne Slovenskej pošty Ivety Dorčákovej.
Ako ďalej uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Iveta Dorčáková, za problém, ktorý nevznikol na strane pošty, sa ospravedlňujú. O obnovení služieb bude Slovenská pošta hneď informovať.
Dôvodom výpadku služieb na poštách je technický problém na serveri
"Zaznamenali sme dočasný výpadok služieb informačného systému Integrovaných obslužných miest a zaručenej konverzie. Dôvodom výpadku je technický problém na jednom zo serverov, na ktorých sú tieto systémy prevádzkované. Situáciu intenzívne riešime s dodávateľom daných služieb," spresnil Ďuríček.
Dorčáková v stredu informovala, že pre výpadok informačného systému MIRRI sú od 27. decembra na poštách nedostupné všetky elektronické služby štátu, ako výpis z obchodného registra, výpis/odpis registra trestov, výpis z listu vlastníctva, kópia z katastrálnej mapy, zaručené konverzie, či osvedčovanie dokumentov. Podľa Dorčákovej problém nevznikol na strane pošty.