BRATISLAVA - Facebook opäť prekvapuje. Prináša novinku, ktorá má odlákať ľudí od televíznych obrazoviek. Firma sa chystá rozšíriť svoju ponuku videí. Na svoje si teda prídu milovníci športu, prírody aj rodinných programov. Pre spoločnosť to znamená doposiaľ najväčší zásah do oblasti televízie.
Nový produkt, o ktorom sa horlivo diskutuje, nesie názov Watch. Sociálna sieť Facebook sa rozhodla zasiahnuť do televíznej sféry a cieľom bude prepracovaná video ponuka. Novinka bude na začiatku k dispozícii len pre obmedzenú skupinu v Spojených štátoch a to len na mobilných aplikáciách, internetových stránkach a televíznych aplikáciách.
Najväčšia sociálna sieť tejto doby o ponuke videí diskutovala už minulý rok. Od tohto momentu už niekoľkokrát upozornila, že by sa radšej chcela stať zdrojom pôvodných a dobre produkovaných videí. Netají sa tým, že už nechce zverejňovať iba videá vytvorené užívateľmi.
Čo nás čaká a neminie
Spoločnosť prezradila aj to, čo chce do svojej ponuky zahrnúť. Nebudú vraj chýbať prenosy ženských zápasov národného basketbalového zväzu, rodičovské programy a safari programy, ktoré sú natáčané pre National Geographic. Sociálna sieť už teraz vysiela niektoré zápasy prvej basketbalovej ligy a neplánuje s tým skončiť.
Firma sa púšťa do ostrého a ťažkého boja. Konkurencia je totiž veľmi vysoká. Na trhu bude súperiť nie len s tradičnými televíznymi stanicami, ale aj s novými producentmi ako je Netflix, YouTube, Twitter a Snap. Len čas ukáže, či bol krok spoločnosti podareným riskom.