BRATISLAVA - Saša Gachulincová (33) patrí k našim najúspešnejším topmodelkám. Verejnosť ju však vníma predovšetkým vďaka markizáckej šou Tvoja tvár znie povedome. A hoci sama má na sociálnych sieťach vyše 20 tisíc sledujúcich, za influencerku sa nepovažuje. Tie ju doslova vytáčajú... Týmto!
Saša Gachulincová nie je neznámym pojmom, práve naopak. Vďaka modelingu precestovala svet, v roku 2005 vyhrala slovenské finále Elite Model Look a na tom svetovom sa umiestnila na 2. mieste. Predvádzala pre značky ako Galliano či Calvin Klein... No Slováci ju vnímajú predovšetkým vďaka účinkovaniu v obľúbenej šou Tvoja tvár znie povedome.
No napriek tomu, že aj ju na sociálnej sieti Instagram sleduje viac ako 20 tisíc sledujúcich, cestou influencerky sa nevydala. Práve naopak - tie teraz verejne skritizovala. Alebo aspoň zhrnula, čo všetko jej vadí, keď robia. A rozhodne toho nie je málo. „Milujem, keď influencerky, čo majú 3 plchy na gebuli alebo nadpojené vlasy alebo totálne zničené vlasy, robia reklamu na gumené cukríky pre hustú hrivu,“ zverejnila pobavene Saša.
A pokračovala: „Milujem, keď influencerky s total nádhernou hrivou robia reklamu na vlasovú radu určenú pre ženy, ktoré majú total zničené vlasy. Milujem, keď influencerky robia reklamu na čínske lacné eshopy (čo by som ani potkanovi v NYC nekúpila), ale samé sú oblečené od hlavy po päty v ultra luxusných značkách. Milujem influencerky, ktoré propagujú veci na bielenie zubov, pritom majú fazety.“
„Milujem, keď influencerky propagujú firmy, ktoré im chodia upratovať (a aké je to lacné), keď s týmto zdražovaním všetkého, bežná rodina ledva vyžije a o "obyčajnom lacnom upratovaní" môže len tak snívať. Milujem influencerky, ktoré propagujú kozmetiku, kde mejkap stojí 7 eur - čo Dirty Chai Latte s lactofrei mliekom v centre Bratislavy stojí viac. A ty si taký mejkap chceš kúpiť? alebo taký chceš kúpiť svojej dcére?!“ rozohnila sa Saša.
Najviac vraj miluje, ako sú všetci odrazu štíhli a tvrdia, že vďaka strave a pohybu, ale skutočnosť je taká, že za postavu vďačia Ozempicu. Tiež sa jej nepáči, keď influencerky, ktoré používajú len tie najdrahšie kozmetické značky, propagujú tie najlacnejšie a keď 20-ročné dievčatá propagujú antiage krémy určené pre 40 či 50-ročné ženy.