MANCHESTER - Keď niečo miluješ je treba bojovať. Tak ako mladík, ktorý sa pre svoju nezvyčajnú lásku k oranžovej potravine pustil do boja s jedným z najväčších obchodných gigantov. Výsledok je prekvapujúci a motivujúci.
Aaron Swift užívateľ sociálnej siete Twitter na svojom konte zvečnil vlastnú recenziu na výrobok zakúpený v obchodnom reťazci a položil otázku priamo kompetentným z obchodného gigantu Tesco. Jeho príspevok sa stal okamžite veľmi obľúbeným.
Tento počin spravil preto aby všetci vedeli s čím bol nespokojný. Je to veľmi úsmevné ale týkalo sa to práve zakúpenej mrkvy. „Fanúšik mrkvy“ aj tak mu asi veľa ľudí od zverejnenia príspevku bude hovoriť, sa sťažoval na obchodný reťazec potom ako z nákupu odišiel sklamaný. Sklamanie z kvality potravín bolo také veľké, že ho to prinútilo svoj názor a postreh zverejeniť.
Aaron je pravidelným zákazníkom supermarketu Tesco v Manchestri a tak ho táto situácia nahnevala a kritikou nešetril. Podľa jeho slov bol ich výrobok najhorší na trhu. Vo svojom príspevku sa vyjadril „Ako niektorí vedia som nadšenec mrkvy a je treba povedať, že tieto Tesco obušky sú najhoršie.“ Hneď po vzhliadnutí kritiky nákupný reťazec prostredníctvom svojich pracovníkov odpovedal. Urobili však chybu, keď chceli od Aarona aby sa vyjadril k tejto veci. Aaron zareagoval okamžite a behom 45 minút zverejnil fotku na ktorej bol biely papier a na ňom vyložené mrkvy. Aby každý videl a mohol zhodnotiť výrobok sám. Nadšenec mrkvy pokračoval v tom, že každému jednému kúsku zo 16 pridal popis: „žltá, 92% voda, infikovaná.“
Po jednotlivom opise zo 16 kusov mrkvy si iba dve vyslúžili pomenovanie „slušné,“ obchodný reťazec uznal svoju chybu. Poďakovali za upozornenie, ospravedlnili sa za zlú kvalitu a sľúbili, že skutočnosť ohlásia dodávateľovi.