Pondelok8. júl 2024, meniny má Ivan, zajtra Lujza

Ostrá KRITIKA Taylor Swift: Nemá deti, je ZLÝM príkladom... Zastala sa jej slávna Češka!

Taylor Swift, Martina Navrátilová
Zobraziť galériu (3)
Taylor Swift, Martina Navrátilová (Zdroj: SITA)

LOS ANGELES - Speváčka Taylor Swift patrí aktuálne k najväčším hviezdam svetovej hudobnej scény. Jej koncerty bývajú beznádejne vypredané a po celom svete má zástupy skalných fanúšikov. Známy reportér amerických novín však blondínku označil za zlý príklad pre mladé dievčatá. Dôvodom je fakt, že ako 34-ročná ešte nemá deti. Na tieto slová zareagovala aj česká tenisová legenda Martina Navrátilová a novinárovi adresovala poriadny náklad!

Galéria: Taylor Swift

Hoci sa Taylor Swift mimoriadne darí v hudobnej kariére, na lásku doposiaľ veľa šťastia nemala. Doposiaľ vystriedala 12 partnerov, s ktorými jej však budúcnosť nevyšla. Aktuálne je šťastná po boku hráča amerického futbalu Travisa Kelceho a všetko nasvedčuje tomu, že tento muž by už mohol byť ten pravý.

Napriek tomu vyšiel v americkom denníku Newsweek článok redaktora Johna Maca Ghlionna s titulkom "Taylor Swift nie je dobrým vzorom". Text rozoberá dôvody, prečo speváčka nielen, že nie je dobrým príkladom pre mladé dievčatá, ale dokonca prečo je vzhliadanie k nej nebezpečné. No a jedným z hlavných argumentov je, že vo svojich 34 rokoch je stále bez manžela a bez detí.

„V tridsiatich štyroch rokoch zostáva Swift slobodná a bezdetná, čo je fakt, o ktorom by niektorí mohli namietať, že je pre jej dnešné postavenie idolu a vzoru vlastne irelevantný. Podľa mňa je však dôležité sa dobre zamyslieť a popremýšľať, aký príklad toto dáva mladým dievčatám. Byť vzorom predsa znamená byť niekým, kto je v prvom rade hodný napodobňovania,“ uvádza sa v texte.

„Hoci hudobný talent ostrieľanej biznizmanky Taylor Swift je bezpochyby obdivuhodný, dokonca chvályhodný, musíme sa opýtať, či sú jej voľby v osobnom živote tie, ktoré chceme, aby naše sestry a dcéry napodobňovali a následovali. Môže to znieť ako kázanie, ale je to len veľmi silná obava zakorenená v zdravom sedliackom rozume,“ obhajuje svoj postoj Ghlionn.

Taylor Swift a Travis Kelce
Zobraziť galériu (3)
Taylor Swift a Travis Kelce  (Zdroj: Profimedia)

„Chcel by snáď ktorýkoľvek z rodičov, ktorí práve tento text čítajú, aby ich dcéra vystriedala v priebehu pár rokov dvanásť rôznych partnerov? Nejde o žiaden útok na spomínanú speváčku, ale len o obyčajné otázky, ktoré je podľa mňa vhodné si klásť,“ dodal redaktor. Jeho názor, samozrejme, okamžite vyvolal diskusiu a zatiaľ čo jedni s jeho názorom nesúhlasia, sú aj takí, ktorí mu dávajú za pravdu.

K prvej skupine rozhodne patrí aj česká tenisová hviezda Martina Navrátilová s manželkou Juliou Leming. Tá sa rozhodla verejne vyjadriť svoj názor na spomínaný článok a nevyhýbala sa ani ostrejším výrazom: „Obrovská kopa misogynných sra*iek. Tento chlapík by sa mal hanbiť. Nechápem, ako môže písať pre Newsweek... a oni mu to ešte vydávajú. Vážne...“

Viac o téme: Taylor SwiftMartina Navrátilová