LOS ANGELES – Ku kráse jej veľmi nepridali! Hoci má čoraz známejšia modelka Gigi Hadid ešte len sladkých 19 rokov, ani ona sa v rámci čerstvej reklamnej kampane nevyhla do očí bijúcim grafickým úpravám. Pred objektívom si síce zapózovala len v Evinom rúchu, no výsledný dojem je poriadne gýčovitý. Zo záberu nevyžaruje sexepíl, ale až príliš silená retuš.
Bolo to naozaj nutné? Manekýnky v tínedžerskom veku sú mimoriadne žiadané pre svoje ešte len dozrievajúce črty tváre a závideniahodné krivky. Svoje vie o tom aj dcéra známej televíznej hviezdy Yolandy Foster. Plavovlasá Gigi Hadid totiž pôsobí ako nováčik medzi kráskami zdobiacimi plavkové vydanie magazínu Sports Illustrated. Nedávno podstúpila ďalšie šteklivé fotenie, na ktorom svoju tvár a obnažené telo prepožičala reklame na parfum Velvet Orchid od Toma Forda. Vo finálnej verzii však o prirodzenosti nemôže byť ani reči.
Ako už zo samotného názvu vône vyplýva, v kampani jasne dominuje fialová farba. Modelka sa bez jediného kúska oblečenia uvelebila na pozadí, ktoré vyznieva ako pokrčený celofán. Rozpustená hriva jej do strany veje vo vetre a na zmachlenej tvári nechýba výraz vyplašenej veveričky. Grafikom však zrejme dala najviac zabrať úprava pokožky, ktorá je umelo vyhladená do posledného milimetra štvorcového.
Aj keď sa Gigi vo svete profesionálnych modeliek ešte len zahrieva, zákulisiu podľahla na celej čiare. „Je veľkým potešením pracovať s tímom a rodinou Sports Illustrated. Prvou vecou, ktorú urobia, je, že vám dajú tonu županov a opýtajú sa vás, v ktorom sa cítite najpohodlnejšie,“ ospevovala svoju tohtoročnú skúsenosť v rozhovore. So zázrakom menom retuš však priveľa úsilia ani vynakladať nemusí. Očividne jej stačí dobré rodinné zázemie a chuť vyzliekať sa.
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.thanks }}
{{ poll.title }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }}
Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%