BRATISLAVA - Odklepnuté! V STVR rezonujú správy o veľkých zmenách. Na poste marketingovej riaditeľky končí Zuzana Ťapáková (62).
K včerajšiemu dňu bola z funkcie odvolaná riaditeľka Sekcie marketingu a komunikácie Slovenskej televízie a rozhlasu Zuzana Ťapáková. Zástupca generálneho riaditeľa Slovenskej televízie a rozhlasu Igor Slanina poveril riadením Sekcie marketingu a komunikácie Andreu Pivarčiovú. „Uvedomujem si, že do Slovenskej televízie a rozhlasu prichádzam v zložitej situácii. Igora Slaninu považujem za mimoriadne kvalitného manažéra, s ktorým som vo verejnoprávnom médiu už pracovala, preto som sa rozhodla jeho ponuku prijať. Verím, že aj vďaka proaktívnej mediálnej a marketingovej komunikácii sa nám podarí prispieť k budovaniu pozitívneho vnímania Slovenskej televízie a rozhlasu v očiach divákov a poslucháčov,“ uviedla Andrea Pivarčiová.
Zuzana Ťapáková vyštudovala divadelnú a filmovú vedu na VŠMU, kde neskôr aj prednášala dejiny divadla. Pracovala aj v Slovenskom rozhlase, v metodicko-výskumnom kabinete a neskôr v reklamných agentúrach GGK a MARK/BBDO.
V minulosti budovala Markízu, pracovala v nej od vzniku televízie a do roku 2010 pôsobila ako riaditeľka Centra marketingu, zodpovedala za stratégiu, propagáciu televízie na verejnosti a imidž televízie v rámci PR a Corporate identity. Následne sa stala generálnou riaditeľkou televízie Markíza, ktorou bola až do roku 2013. Istý čas pobudla na ministerstve zahraničných vecí, na pozíciu riaditeľky sekcie marketingu RTVS nastúpila 16. augusta 2022.