BRATISLAVA - Nové logo Markízy divákov nezaujalo len minimalistickým a moderným štýlom, ale dokonca aj svojimi farbami. Niektorým sa napríklad zdali až príliš ukrajinské. Hrdí národniari v tom majú jasno - ideálne by logá známych firiem mali vyzerať takto!
Lavínu komentárov pod príspevkom na sociálnej sieti Facebook spustila práve spomínaná farebná kombinácia nového loga. Nie je žiadnou novinkou, že Markíza tieto farby používa už skoro 26 rokov, ale divákom sýte žlto-modré odtiene zrejme udreli so očí až teraz.
Mnohým z nich totiž tieto farby pripomínajú práve národné farby Ukrajiny. „To už iná farba neexistuje len ukrajinská,“ napísala istá diváčka slovenskej televízie. „Ale my nie sme Ukrajina, ale Slovensko. Znižujú si sami sledovanosť. Už ani nepoznajú farby svojej krajiny, smutné,“ komentovala ďalšia.
Televízii pritom vôbec nešlo o velebenie nejakej krajiny, ale o zachovanie vlastnej identity. Veď v takýchto farbách má Markíza logo od roku 1996, teda od svojho vzniku. No internetoví komentujúci mali napriek tomu svoju pravdu. Pod príspevkom sa strhla nekončiaca diskusia a niektorí sa dokonca pýtali, prečo nezvolili radšej slovenské farby.
Internetom sa nakoniec, v rámci žartu, začala šíriť koláž s logami známych značiek, ktoré prerobili do našej trikolóry - bielej, modrej a červenej. Pozrite, v ideálnom svete by podľa národniarov vyzerali vizuály firiem pôsobiacich na Slovensku takto:
{{ poll.thanks }}
{{ profiles[profileEvalueated.index].name }} Zhoda: {{ profileEvalueated.weightPercentage }}%
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}
{{ poll.title }}