Pondelok18. november 2024, meniny má Eugen, zajtra Alžbeta, Liliana

Vojna Markízy a Jojky sa stupňuje: Útok riaditeľa Borovského!

Generálny riaditeľ televízie Joj František Borovský ostro skritizoval postupy konkurenčnej Markízy, ktorá funguje pod taktovkou Zuzany Ťapákovej. Zobraziť galériu (4)
Generálny riaditeľ televízie Joj František Borovský ostro skritizoval postupy konkurenčnej Markízy, ktorá funguje pod taktovkou Zuzany Ťapákovej.

BRATISLAVA – Nekládol si servítku pred ústa! Boj o diváka je v televíznom prostredí úplne normálnym javom. Niekoľkoročný súboj hlavných rivalov Markízy a Jojky sa doposiaľ niesol v relatívne pokojnom duchu. Najnovšie však už generálnemu riaditeľovi z Koliby Františkovi Borovskému (37) došla trpezlivosť. Poriadne ostro zaútočil na konkurenčný tím zo Záhorskej Bystrice.

Máme sa na čo tešiť?! Markíza a Jojka sa v týchto dňoch intenzívne venujú informovaniu svojich divákov o tom, ako bude vyzerať ich jesenná programová štruktúra. V Záhorskej Bystrici museli popri tom riešiť aj problémy súvisiace s názvom ich najnovšieho seriálu, ktorý sa mal pôvodne volať V dobrom aj v zlom. O registrovanie tejto slovnej značky totiž koncom júna požiadala spoločnosť Mac TV, ktorá je prevádzkovateľom konkurenčnej Jojky. Tu sa však dusná atmosféra medzi súkromnými televíziami nekončí. Práve naopak.

Boj medzi stanicami sa najnovšie preniesol z programovej roviny už aj na tú verbálnu. Prvotný impulz vyšiel zo strany generálneho riaditeľa Jojky, ktorý si na sociálnej sieti zverejnil poriadne provokatívny status. „Milá Markíza, my v Jojke máme radi konkurenciu, ale v poslednej dobe nerobíte nič iné, len si pozriete, čo a ako vysielame a odkopírujete to do poslednej bodky. Skúste vymyslieť niečo nové. Ak dáme konkrétnu a vysvetľujúcu upútavku na Panelák – novú sériu, vymyslite inú. Ak sa zadarí, aj lepšiu na Búrlivé víno. Nie takú istú. Myslieť nebolí, ani byť originálny, všetko ostatné je trápne,” napísal František Borovský.

Šéfa z Koliby sme preto oslovili s otázkou, ako tieto slová myslel. „Pozriete si upútavku na novú sériu Paneláku a následne aha, takmer rovnaká sa objavila na Búrlivé víno. Akoby ich jedna mater mala,” vysvetlil pre topky.sk Borovský. V nadväznosti na to sme chceli vedieť, čo všetko v ňom navodzuje dojem, že sú pre konkurenciu inšpiratívni. „Tých príkladov je oveľa viac a nie sú to iba upútavky. Naozaj, my sa už nad tým iba usmievame,” odpovedal nám.

Otvorená kritika ale v mnohých prípadoch často vedie ku konfliktom. Zisťovali sme teda, či sa Borovský neobáva podobnej situácie. „Je to spontánna reakcia, keď zrazu uvidíte, že vašu prácu a kreativitu niekto iba skopíruje, tak vás to nahnevá. Je to ale vizitka toho, kto to robí. My sa hlavne sústreďujeme na svoju prácu a na novú sezónu s VyVolenými, Panelákom, Klanom a Talentom,” uzavrel šéf Jojky.

Priestor na vyjadrenie sme poskytli aj konkurenčnej Markíze, ktorej sa jeho ostré slová týkali. „Nepociťujeme potrebu vyjadrovať sa k názorom a výrokom pána Borovského,“ znie oficiálne a zároveň stručné stanovisko zo Záhorskej Bystrice.

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu