Už piaty rok mení dm „Black Friday“ na „Giving Friday“, keď sa nákupom počas piatka, ktorý tento rok padol na piatok 25. novembra, opäť spája s podporou zmysluplného projektu Školy na zelenú. Vďaka iniciatíve dm {spoločne} tak venuje 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk a všetkých predajní dm na inštaláciu fotovoltických panelov v školských zariadeniach, vďaka ktorým budú môcť školy fungovať udržateľnejšie. Vyzbieraná suma bude zverejnená v pondelok 28. novembra na sociálnych sieťach dm. Školy a školské zariadenia sa tak budú môcť od januára 2023 uchádzať prostredníctvom Nadačného fondu dm vedenom v Nadácii Pontis o grant.
„Vzdelávanie a životné prostredie je v dm veľkou témou. Už dlhé roky sa v rámci dobrovoľníckych aktivít a konkrétnych projektov zameriavame na podporu týchto oblastí a v ideálnom prípade obe témy prepájame. Šetrenie energií a vyhľadávanie nových možností, ktoré myslia nielen na našu planétu, ale aj peňaženku, je v tomto období viac než aktuálne. Preto sme sa rozhodli tejto oblasti venovať aj počas tohtoročného Giving Friday a podporiť projekt inovatívneho využívania energetických zdrojov v školských zariadeniach,“ vysvetľuje Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.
Dm {SPOLOČNE}
Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už ôsmy rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria nielen myšlienky dobrovoľníctva, ale zároveň pomáhajú zvyšovať aj záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.
- reklamná správa -