Ako chutí Slovensko? Možno si poviete, čo je to za nezmyselnú otázku. Určite každému inak. Niekomu ako bryndzové halušky alebo zemiaková haruľa, inému ako čerstvo natrhané voňavé čučoriedky či černice. Platí – koľko ľudí, toľko chutí. Čo je však dobré vedieť, že najviac tých našich nájdete v Kauflande.
Opäť to potvrdil prieskum agentúry GfK z júla 2021, podľa ktorého Kaufland obhájil svoje postavenie lídra s absolútnym priemerným počtom 6 153 vystavení slovenských produktov v 32 tovarových kategóriách a 92 podkategóriách. Patrí mu prvé miesto medzi maloobchodnými reťazcami na našom trhu. Jednoducho povedané, zákazníkom ponúka okrem širokého sortimentu aj najväčší počet vystavených slovenských produktov, z ktorých si môžu vybrať svoje obľúbené.
„Prvé miesto je dôkazom, že naša podpora slovenských či regionálnych dodávateľov je správnou cestou, po ktorej sme sa vybrali. Osobitne v tejto ekonomicky neľahkej dobe potrebujú naši domáci producenti stabilný odbyt a pomocnú ruku silného a spoľahlivého obchodného partnera. A Kaufland ním je,“ konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko. Reťazec aktuálne rozvíja spoluprácu s desiatkami veľkých aj menších slovenských výrobcov, pestovateľov i dodávateľov a neustále rozširuje ich rady.
KVALITA OD NAŠICH VÝROBCOV
Ak patríte k lokálpatriotom, ktorí vyhľadávajú v ponuke obchodov kvalitné a čerstvé slovenské výrobky za výhodnú cenu, nasmerujte svoje kroky do najbližšej predajne Kauflandu. Nájdete tu skutočne bohatú ponuku – produktový rad potravín Z lásky k tradícii, chutné výrobky od lokálnych výrobcov v rámci projektu Z našich regiónov či 100 % slovenské mäso.
„Už dávnejšie sme si všimli, že naši kupujúci čoraz častejšie hľadajú kvalitné slovenské potraviny. A tak im ponúkame rad produktov Z lásky k tradícii, v ktorom nájdu poctivé slovenské výrobky pripravené z kvalitných slovenských surovín,“ hovorí Silvia Hrušovská, vedúca oddelenia privátnych značiek v Kauflande o zrode značky, ktorá je v ponuke reťazca už štvrtý rok. Ak ju ešte nepoznáte a máte v nákupnom zozname zapísané mlieko, kyslomliečne nápoje, jogurty, syry, šunku, párky, klobásku – všetko nájdete v rade produktov Z lásky k tradícii.
Z REGIÓNOV TRADIČNE AJ TRENDOVO
Svojim zákazníkom chce reťazec ponúknuť rozmanitý sortiment kvalitných produktov od domácich dodávateľov. Preto spolupracuje aj s menšími regionálnymi producentmi, ktorí nemajú kapacity na to, aby zásobovali celú sieť 72 predajní po celom Slovensku. Môžu však výrobky ponúknuť v predajniach vo svojom okolí. Takto už päť rokov úspešne funguje projekt Z našich regiónov.
V praxi to znamená, že napríklad na Liptove si pochutnávajú na tradičných Liptovských droboch, v Bratislave zasa na Bratislavských rožkoch. No okrem regionálnych špecialít pripravených tradičnou receptúrou tu zákazníci nájdu aj bohatú ponuku trendových, inovatívnych produktov. Kaufland aktuálne spolupracuje s viac ako 100 lokálnymi producentmi zo všetkých regiónov Slovenska. Sú medzi nimi výrobcovia cestovín, parených buchiet a knedlí, bryndze, tradičných oravských korbáčikov, jogurtov, tvarohu, vína, mäsových výrobkov, remeselného piva...
„Naše poctivé mäsové výrobky, šunky, klobásky, párky, aj ďalšie produkty aktuálne dodávame do ôsmich predajní Kauflandu v Prešove a okolí,“ vysvetľuje Miroslav Vnenčák, manažér firmy Šulíkove mäsové výrobky zo Starej Ľubovne. „Najskôr sme začali s dodávkami do predajne v našom meste, postupne sme rozširovali sortiment a narastal aj počet predajní. Dnes je Kaufland náš najväčší odberateľ a my mu ponúkame tú najvyššiu kvalitu pripravenú majstrami nášho fachu.“
STOPERCENTNE SLOVENSKÉ
A je skutočne slovenské? – pýta sa nejeden zákazník na pôvod mäsa. V prípade Kauflandu je odpoveď jasná, ponúka 100 % slovenské hovädzie aj bravčové mäso a 100 % slovenské jahňacie mäso počas sezóny. Čo to znamená? Toto označenie garantuje, že mäso pochádza zo zvierat narodených, chovaných, porazených aj spracovaných výlučne na území Slovenska.
Najširší sortiment remeselných pív spomedzi všetkých obchodných reťazcov ponúkol Kaufland zasa v minuloročnom dlhodobom projekte, ktorým podporil pivovarníkov v ťažkom období zapríčinenom pandémiou. Zapojilo sa doň 29 pivovarov z celého Slovenska. V inom projekte podobne pomohol slovenským vinárom. Reťazec dlhodobo spolupracuje aj s domácimi pestovateľmi ovocia a zeleniny a snaží sa rozširovať predaj ich produkcie na celý rok...
A takto by sme mohli pokračovať, ale vlastne to nie je potrebné. O tom, že v Kauflande nájde zákazník najviac vystavených slovenských produktov, sa môže presvedčiť priamo v predajni. Ponuka je naozaj široká, má si z čoho vyberať.
- reklamná správa -