BRATISLAVA - Česko a Slovensko uspelo na európskej súťaži Digiday Media Awards. Na súťaži zastupovali krajiny firmy Strossle a Zoznam a uspeli medzi médiami ako je HuffPost UK, Sky News či CNN. Súťaž ocenila najmä médiá, ktoré sa snažia o modernizáciu európskych médií.
Spoločnosť Zoznam a Strossle zožali na európskej súťaži obrovský úspech. Strossle vyvinula a v spolupráci so Zoznamom otestovala špeciálnu natívnu komerčnú platformu pre mediálne domy. Informuje o tom portál strategie.hnonline.sk. Na súťaži Digiday Media Awards bola platforma ocenená ako Najlepšia natívna reklamná platforma. Vyhrali v takej spoločnosti médií ako je HuffPost UK, Sky News či CNN. Česko a Slovensko zastupoval iba Zoznam a Strossle.
Súťaž v Británii oceňuje mediálne spoločnosti, ktoré sa snažia o modernizáciu európskych médií. Ocenené projekty majú zaujímavú technologickú inováciu, ktorá je výnimočná a dokáže uspieť aj v medzinárodnej konkurencii naprieč krajinami. "Víťazstvo ma nesmierne teší, pretože sme uspeli v tvrdej konkurencii," zareagoval konateľ Zoznamu Martin Mác. Ide o špeciálnu platformu, ktorá návštevníkom webových stránok prostredníctvom umelej inteligencie odporúča relevantný obsah. Algoritmus vyhodnocuje vhodné články pre konkrétneho používateľa na základe jeho správania a preferencií pri konzumácii obsahu.