BRATISLAVA/KOŠICE - Obdobie letných dovoleniek má svoje tradičné úskalia, najmä ak ide o cestovanie lietadlom za hranice všetkých dní. O meškaní letov a nahnevaných cestujúcich sa toho popísalo veľa, preto je príjemnou zmenou, ak je niekto napriek komplikáciám spokojný a dokáže to oceniť. Jednou z výnimiek je aj Milan, ktorého prekvapilo správanie zamestnancov Letiska Košice, keď stroj s dovolenkármi z Bulharska zrazu skončil tam, kde pôvodne vôbec nemal.
Milan spolu s manželkou smerovali 29. júla z bulharského Burgasu na letisko v Sliači, keď ich let krátko pred treťou ráno odklonili do Košíc. Cestujúcim v takejto situácii určite nebolo všetko jedno. "Viem, že sme boli zo situácie zo začiatku sklamaní, ale človeku to prišlo až z pohodlia domova, že ste pre cestujúcich viac spraviť už ani nemohli," pochválil Milan zamestnancov letiska za profesionálne vybavenie cestujúcich a zabezpečenie odvozu na letisko Sliač.
Obzvlášť ťažkú situáciu mal podľa neho muž, ktorý im poskytoval informácie a vybavoval veci, keďže každý na neho tlačil, aby mohol byť čo najskôr doma. Milan dodal, že aj napriek situácii to bol pre neho pozitívny zážitok.
Na udalosť sme sa spýtali aj Letiska Košice. "Lietadlo spoločnosti Bulgaria Air letiace na charterovej linke Burgas – Sliač v skorých ranných hodinách v sobotu 29.7. nemohlo na Sliači pristáť z dôvodu nepriaznivých poveternostných podmienok (hustá hmla) a bolo presmerované k nám do Košíc. Pre 107 cestujúcich sme zabezpečili autobusovú dopravu na Sliač. Lietadlo následne odletelo prázdne do Burgasu," uviedol pre Topky marketingový manažér letiska Juraj Toth.