BRATISLAVA – Tak to tu ešte nebolo! Kým pred voľbami v roku 2010 politici z SaS brázdili cesty na zelenom kamióne, tentoraz stavili na pútavejší dizajn. Podarilo sa nám zistiť, že za svojimi voličmi sa liberáli vydajú na karavanoch ako hipisáci.
Do volieb ostávajú presne dva mesiace a stranám už nič nebráni v tom, aby spustili predvolebnú kampaň. Šéf Mostu-Híd Béla Bugár plánuje už túto sobotu rozdávať varené víno na Martinských holiach, Smer od budúceho týždňa do kampane zapojí umelcov. No a SaS svoje turné štartuje už dnes na karavanoch. „Od utorka 10.01.2012 začíname našu kampaň a nezastavíme sa až do 10.03.2012. SaS ide k Vám,“ uvádzajú na svojej stránke.
Prvým mestom, ktoré liberáli navštívia, je podľa našich informácií Trnava. Zaujímavé je, že na to využijú karavany, typické pre 60. roky. Od hipisáckych prívesov sa líšia tým, že nie sú pomaľované kvetmi a srdiečkami. SaS pre šesť karavanov, ktoré postupne prejdú celým Slovenskom, zvolila zelenú farbu. V rozkladacom interiéri by mala byť kuchynka s chladničkou a aparatúra.
Kampaň SaS má stranu vyjsť na maximálne 800-tisíc eur, pričom voľby v roku 2010 stranu mali stáť 528-tisíc eur. Peniaze na kampaň strana získa zo štátneho rozpočtu, rovnako využije aj peniaze z členských príspevkov. Potenciálnych voličov chce SaS získať cez billboardy. Najmä však prostredníctvom blogov, videí a diskusií na internete. Zelené karavany svedčia o tom, že nezanevreli ani na osobný kontakt s voličmi.
Karavany z predvolebnej kampane SaS
Karavan typický pre 60. roky