BRATISLAVA - Kandidáti na voľby do Úradov samosprávnych krajov by si mali zobrať ´príklad´z kandidáta na bratisalvského župana Ľuba Romana. Mohli by tak ušetriť peniaze na svoje predvolebné kampane.
Úrad Bratislavského samosprávneho kraja (BSK), ktorého županom je práve Roman, má skvelý tip, ako tráviť voľný čas. Prišiel s projektom ´Poznaj svoj kraj´. Myšlienkou celej akcie je víkendový turistický okruh, kde návštevník dostane turistickú mapku, ktorú po opečiatkovaní na určených turistických stanovištiach môže zaslať na adresu úradu, ktorý ho zaradí do losovania o ceny. Zatiaľ sa všetko javí ako pekná a nezištná myšlienka na podporu záujmu o bratislavský región.
Problém však nastáva vtedy, keď si uvedomíme, že sa blížia voľby. Župan BSK Ľubo Roman využil tento projekt na podprahovú reklamu samého seba. Na všetkých materiáloch týkajúcich sa projektu je jeho vlastné logo. "Je to logo pána Romana, vymyslel si ho sám pred minulými voľbami na župana," reagovala Ivanová, tlačová referentka BSK. V tohtoročných ho, samozrejme, opäť používa, aj na projekt ´Poznaj svoj kraj´, ktorý celý financuje BSK za štátne.