BRATISLAVA - Termín odchodu na vytúženú dovolenku sa blíži a vy sa neviete dočkať. Tento pocit pozná snáď každý turista. V niektorých prípadoch ale nadšenie a očakávania opadnú po prekročení prahu hotelovej izby. Takéto skúsenosti má aj zákazník, ktorý si objednal hotel na základe propagačných fotiek. Po príchode na miesto zostal znechutený. Diametrálny rozdiel ponuky a skutočnosti ho poriadne nahneval.
Príbeh ako zo zlého filmu prežil zákazník, ktorý si cez internetový portál sprostredkujúci ubytovanie rezervoval izbu v talianskom Lignane. Po príchode do Grand hotel Playa dostal turista pomyselnú facku. Prekročil prah dverí na svojej izbe a neveril vlastným očiam. Objednal si krásnu izbu s rozprávkovým výhľadom na more. Zverejnil aj fotky, ktoré tieto slová potvrdzujú.
Rozdiel pri porovnávaní dvoch fotiek s výhľadom na more je značný. Propagačný záber sa s realitou zhoduje nanajvýš bielym zábradlím. V prípade izby ide o rovnaký scenár. Po tom, ako sa išiel zákazník sťažovať dočkal sa ďalšieho nepríjemného prekvapenia. "Bez hanby mi odmietli na hoteli vrátiť zálohu, ktorú si strhli a ešte sa čudovali, že som sa rozhodol hotel opustiť a nájsť si nové ubytovanie," napísal znechutený zákazník. Zároveň svojimi slovami vyzval portál, aby nezavádzal a neklamal.
Na príspevok reagovalo množstvo ľudí, ktorí sa ale v drvivej väčšine priklonili na stranu portálu. Mnohí priznali, že využívajú pri výbere hotelov práve tento portál a vždy boli spokojní. Podľa ich reakcií pochybil práve sťažujúci sa pán, keď uveril zverejneným propagačným fotkám hotela a nevyhľadal si recenzie a zábery od iných dovolenkárov. Ale ako to býva, našli sa aj takí, ktorí majú podobné skúsenosti a sklamanému dovolenkárovi dali za pravdu.