Štvrtok21. november 2024, meniny má Elvíra, zajtra Cecília

Slováci sa tešili na luxus v Turecku: Horor začal v lietadle, no príchod do hotela ich dorazil

Zobraziť galériu (7)
(Zdroj: SITA, Tip čitateľa)

BRATISLAVA - Ďalší príbeh Slovákov, ktorí zažili horor na dovolenke. Cez cestovku si objednali luxusný štvorhviezdičkový hotel v Turecku. Prvé nemilé prekvapenie ich zastihlo už v lietadle. A to ešte netušili, čo ich čaká, po príchode do hotela.

Vaše tipy

Hororový zážitok Slovákov, ktorí si kúpili dovolenku v Turecku a upozornili sme naň prednedávnom, má dohru. Ozvala sa nám čitateľka, ktorá s tou istou cestovkou a v tom istom termína zostala nemilo prekvapená zo služieb Azur Reizen, ktoré si objednali. Od 18.07.2015 do 29.07.2015 si mala pani Dana spolu so svojimi blízkymi vychutnávať štvrohviezdičkový hotel Kleopatra Life zo siete Xperia blok "A", ktorý prešiel kompletnou rekonštrukciou.

Prvé nemilé prekvapenie ich zastihlo, keď sedeli v lietadle. Až na palube zistili, že letia do Košíc pre ďalších pasažierov. Kým tí čakali v hale, oni asi hodinu sedeli v lietadle. Druhý raz sa zarazili, keď ich po príchode do Anatalye nečakala na letisku delegátka. "Nervózni sme pobehovali po letisku a hľadali informačný stánok našej cestovnej kancelárie. V autobusoch, ktoré nás mali odviesť do hotelov sme zase sedeli cca 1 hodinu bez toho, aby sme vedeli, prečo čakáme," povedala nám pani Dana.

Slováci sa tešili na
Zobraziť galériu (7)
 (Zdroj: SITA, Tip čitateľa)

Príďte o hodinu

Na hotel prišli okolo štvrtej poobede. Na recepcii im však oznámili, že mali prísť až o pol 11 večer, tak ich nechali čakať. "Oznámili nám, že máme prísť asi o hodinu. Toto sa opakovalo asi trikrát, kedy sme už nervózni chceli oboznámiť s problémom delegátku, ktorá vôbec nedvíhala telefón. Ozvala sa asi okolo 19:30 hod., pričom po oboznámení s našou situáciou nám oznámila, že ona nemá nič spoločné so vzniknutou situáciou, ona osobne nás nemá kde ubytovať a ani nepríde do hotela riešiť situáciu," pokračuje rozprávanie pani Dana.

Zmena hotela

Hotel im navrhol ubytovanie v bloku "B" Kleopatra Life, ktorý neprešiel rekonštrukciou. Keď však uvideli, v akom v stave sú izby, zostali zaskočení. "Nezodpovedal ani hotelu s dvoma hviezdičkami. Izby páchli, klimatizácia nefungovala, v kúpeľňach bola plieseň."

Zábery z druhého hotela
Zobraziť galériu (7)
Zábery z druhého hotela  (Zdroj: SITA, Tip čitateľa)

Na to im recepčná ukázala zmluvu, ktorú cestovka zarezervovala od 18.07. do 22.07.2015 štyri noci v bloku "B". "Takže CK Azur Reizen vedome oklamala svojich klientov. Manažér hotela, s ktorým sme vzniknutú situáciu riešili nám písomne potvrdil, že v stredu, t.j. 22.07.2015 budeme premiestnení do bloku „A“."

Slováci sa tešili na
Zobraziť galériu (7)
 (Zdroj: SITA, Tip čitateľa)

Delegátka o tom vedela

Dana spolu s cestujúcimi tvrdia, že delegátka o probléme vedela a preto s nimi ani necestovala do hotela autobusom. Tá im na druhý deň oznámila, že po dvoch dňoch budú presťahovaní do komfortných izieb. Dva dni prešli, zbalili si kufre a žiadali presťahovanie do hotela, ktorý si objednali. Keď došli na recepciu, opäť sa popálili.

Slováci sa tešili na
Zobraziť galériu (7)
 (Zdroj: SITA, Tip čitateľa)

"Aké bolo naše zdesenie, keď nám recepčná oznámila, že do izieb sa presťahujeme tak, ako bolo objednané CK Azur Reizen. t.j. 22.07.2015. Taktiež nám povedala, že delegátka klamala, keď sľubovala premiestnenie už po dvoch dňoch. Tomu sa hovorí podnikanie!", hnevá sa pani Dana.

Slováci sa tešili na
Zobraziť galériu (7)
 (Zdroj: SITA, Tip čitateľa)

Zaplatili si 4 hviezdičky, dostali len 2

Cestovka teda Slovákom vystavila zmluvu v štvorhviezdičkovom hoteli, pričom bývali niekoľko dní v dvojhviezdičkovom. "Okrem nás tam počas celého pobytu ani nikto ubytovaný nebol," tvrdí Dana s tým, že obviňuje cestovku z nekalých praktík.

Slováci sa tešili na
Zobraziť galériu (7)
 (Zdroj: SITA, Tip čitateľa)

Na záver dovolenky ich čakalo posledné prekvapenie. "Mali sme naplánovaný odlet z Antalye 29.07.2015 o 23:10 hod. s príletom do Bratislavy 30.07.2015 o 00:55 hod. My sme leteli 29.07.2015 o 5:30 hod. a do Bratislavy sme prileteli o 08:30 hod. Posunutím odletu sa nám dovolenka skrátila o jeden deň, ktorý sme mali zaplatený," dodala čitateľka Dana. Preto žiadajú o finančnú kompenzáciu za spôsobené problémy a nedodržanie podmienok. Topky oslovili cestovku, ale doteraz nám na naše otázky neodpovedali ani nijako nezareagovali.

Zažili ste podobný zážitok alebo iný nepríjemný incident na dovolenke? Neváhajte a dajte nám vedieť na tipy@topky.sk.

Viac o téme: TureckoDovolenkaAzur Reizen
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu