NOVÁ DUBNICA - O Slovákoch sa hovorí, že nepodedili práve najlepší obchodnícky talent a v tomto prípade výnimka potvrdzuje pravidlo. Majiteľ auta sa pokúsil svojho vytuningovaného tátoša úspešne predať a záujemcov nalákať na nízky počet najazdených kilometrov. Zabudol však na jednu podstatnú vec.
„Okolo toho auta sme s kolegami z práce chodievali cestou na obed pravidelne. Všimol som si ho, pretože bolo príliš vytuningované, ale amatérskym spôsobom. Má na sebe poprilepované kadejaké skrášľujúce prvky, ale nevyzerá to dobre,“ opísal postarší strieborný Volkswagen Golf náš čitateľ Tomáš. „Keď sme okolo neho išli dnes, na okne mal nelepený takýto oznam. Tak som si ho odfotil a s kolegami sme sa na tom smiali,“ dodal Tomáš. Majiteľ auta totiž zabudol na to, čomu psychológovia hovoria prvý dojem. A tak, keď si potenciálni záujemcovia všimli, že obchodník s „malo kylometrami“ nemá len málo najazdených kilometrov, ale aj málo vedomostí zo slovenčiny, začali pochybovať aj o jeho matematických schopnostiach.